opel gt69 Skrevet September 6, 2009 Rapporter Share Skrevet September 6, 2009 corradoen min går opp og ner på turtal når den står i fri, eller clutchen er inne, uansett om den er varm eller kald, noen som har ideer om ka dette kan være?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EliteCorrado Skrevet September 6, 2009 Rapporter Share Skrevet September 6, 2009 hvor langt opp? hvor langt ned? Hvor lenge varer hver syklus? Siter Seat Leon 1.9 TDI PD Chevrolet Tahoe SC x VW Corrado G60 x Audi 80 x Jetta GTI x Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel gt69 Skrevet September 6, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 6, 2009 hvor langt opp?hvor langt ned? Hvor lenge varer hver syklus? 1500 til 2500 omdreininger, varer til eg tar ut clutchen og får bilen til og roe seg, da går det vekk av en merkeli grunn, men etter at eg har kjørt litt og tar inn clutchen eller setter den i fri begynner den og ruse seg igjen, opp og ner hele tiden, holler seg ikkje på 2500 omdreininger bare detter rett ner og så rett opp igjen... eg har skiftet turtals regulator fra en an corrado, men den har ikke vert tilkoblet siden den corradoen er turbokonvertert, kan det vere at det er noe feil med den? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorradoR Skrevet September 18, 2009 Rapporter Share Skrevet September 18, 2009 Sjekk bensintrykk slange i motorrommet. En liten slange på førersiden. Lukter det bensin i bilen oxo? Hadde det samme prob. Byttet klemmer på den slangen og problemet borte. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg