morten_kjar Skrevet September 6, 2009 Rapporter Share Skrevet September 6, 2009 Har en golf 3 1993, som ikke starter. Oljelampen blinker når jeg prøver å starte, en skjelden gang starter den og så dauer bil med en gang igjen! Det har kommet noe røyk fra ratt delen de siste dagene, kan det være kortsluttning? har sett litt rundt, men alt så greit ut! mvh Morten :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet September 6, 2009 Rapporter Share Skrevet September 6, 2009 Defekt tenningsbryter? Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morten_kjar Skrevet September 8, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 8, 2009 Ingen andre? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet September 8, 2009 Rapporter Share Skrevet September 8, 2009 Hør på Granada3.0GL, tenningsbryter er en av svakhetene på disse. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiitfire Skrevet September 8, 2009 Rapporter Share Skrevet September 8, 2009 Har en golf 3 1993, som ikke starter.Oljelampen blinker når jeg prøver å starte, en skjelden gang starter den og så dauer bil med en gang igjen! Det har kommet noe røyk fra ratt delen de siste dagene, kan det være kortsluttning? har sett litt rundt, men alt så greit ut! mvh Morten :) starteren/stemplene går rundt eller skjer det som regel ingenting når du vrir rundt tenninga? Du sier du får start men så dauer bilen ut... Kan være kondens, sjekk fordeler, plugger, filter osv.. Røyk fra tenningsdelen har jeg opplevd som vanlig. Støv legger seg lett der. Hadde røyk fra tenningsdelen selv en god stund. Sprut ned lås-spray fra trykkflaske og blås bort dritten. Ellers kan jeg legge til som tidligere nevt at tenningsdelen er en svak sak. Siter 1967 VW boble Cabrio *Solgt* 1984 VW golf mk2 GTD. *Solgt* 1996 VW golf MK3 TDK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg