Monthy Skrevet September 4, 2009 Rapporter Share Skrevet September 4, 2009 Har et problem med mondeon min. Motoren kan svive helt fint og når jeg betjene lysbryteren stopper den plutselig og motoren vil ikke starte igjen. det er uansett om du kjører i 100km/t eller står og svive på tomgang. Da jeg skulle starte den igjen oppdaget jeg noe merkelig. Normalt sett når jeg vrir nøkkelen til tenningen og alt er på hører jeg normalt to klikk og noe form for surring som forsvinner etter noen få sekunder. Nå er det ikke mere surring men bare de to klikkene. Noen som har peilling hvilken del som lager denne surringen i motorrommet og / eller hva annet som kan være galt. takker utrolig mye for svar. :) Siter - Skoda Roomster 1.9 TDI Sport alt utstyr 2007 - Suzuki "lynet" Swift GS '92 mod. VRAKET - Mondeo 2.0 Zetec '97 mod. stasjonsvogn TIL SALGS! - Peugeot 106 SOLGT - Simson S50B1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daain83 Skrevet September 4, 2009 Rapporter Share Skrevet September 4, 2009 Surringen du hører KAN være bensinpumpa, den går noen sekunder når du slår på tenninga for å bygge opp trykk. Men hvor sammenhengen mellom lysbryteren og det eventuelt er...den var verre=) Siter Mvh Dan - 76` Volvo 245 med femmer og hårføner - http://www.bilforumet.no/200-serien/219274-daain-s-76-245-a.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monthy Skrevet September 4, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 4, 2009 har en mistanke om at lysbryteren kortslutter noe når den "betjenes" og at det gikk utover rele'et til drivstoffpumpen.. men jeg er usikker. bare min teori. hvis noen andre har forslag så er svarene veldig velkomne her :) Siter - Skoda Roomster 1.9 TDI Sport alt utstyr 2007 - Suzuki "lynet" Swift GS '92 mod. VRAKET - Mondeo 2.0 Zetec '97 mod. stasjonsvogn TIL SALGS! - Peugeot 106 SOLGT - Simson S50B1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg