Gå til innhold

Bilder av vibe demo bil

Ranger emnet


ALJ_GSi

Anbefalte innlegg

  • Svar 35
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by GalnemaX

Fy flate så rå den der Vibe demobilen var! :cool:

 

Hummeren var jo også konge da! :cool:

 

Det er mye mulig at vi får den på lån av VIBE nå i år under en av de store messene som kommer snart.

 

Mvh

 

Roy

Roy Andersen

TRU

Cerwin-vega!

VIBE

Lanzar

Pyle

 

www.soundpressure.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Roy

 

Det er mye mulig at vi får den på lån av VIBE nå i år under en av de store messene som kommer snart.

 

Mvh

 

Roy

 

NICE.. Da kommer jeg på motorsport messa :D:D Skal ditt uansett sikkert :P

 

 

Noen som vet eksakt dato når det er?

Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by kisen

vibe demo biln va rå:)

sia dokker bynner og nevne rf hær så kan vell æ også si min mening om dem? har ikke hørt team rf subben. menneh da æ ser på db tester kan æ ikke si mæ åverbevist at det er det beste kjøpe fårr 17000!!

2000wrms er ikke s

 

Hvis du ikke har hørt den...så synes ihvertfall jeg det blir det litt for dumt å si at den 'ikke overbeviser' :)

 

Originally posted by kisen

å mye lengre heller.. fikk min spl ext2000d i går:) den skal vest være bøs:)) gleder mæ t og høre den i aksjon! om æ eventuelt skulle kjøpt en subb i 20k klassn hadde æ satsa på dd!! etter det man hører så åvergår den subben alle sammen ute på makede!!

 

Kan jo hende at DD hadde mer enn en finger med i spillet da de lagde Team RF subben vettu...:D

 

@lpher

Lexus GS300

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo ikke noe problem å bygge en slik værsting tralle når man har "unlimited" med penger og utstyr og bruke... Egentlig imponerer det meg ikke så mye... Blir mye mere imponert over privatpersoner som bygger opp bilene sine med "limited" budsjett og tilgang på byggeverksteder og får de til å se vel så bra ut enten det er biler til DB drag/IASCA/EMMA. Men det er nå bare min mening. Uansett så er en ML 55 fet.;)

Mvh

Lars Engen

lars76@online.no

http://members.cardomain.com/arosa

Team Bling Bling:

Pioneer P9+P9 DSP

Pioneer DVD+DAB

Soundstream TR forsterkere

Soundstream Van Gogh subbere

Soundstream kondensator

Eton Midbass/Mellomtone

MT diskant

Monster Cable

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by CorraDon

Den VIBE merca er helt rå, var på Max power messa i london rett før jul. Skal prøve å få ut bildene på nett, har noen men ikke alle. Feit lissom

 

Fikk du sitte i den med anlegget på?? hehe

 

Det har jeg gjort når jeg besøkte Vibe fabrikken, og la meg bare si en ting, og unnskyld språkbuken alle sammen, fytti helvete! så jævela høyt, og samtidig klokke klar lyd. Jeg har hørt det som skal være Europas råeste RF bil, greit den spiller høyt den også, men ikke så rent. Og det er det som er kunsten, høyt med masse trøkk, men samtidig en lydkvalitet som gir deg gåsehud.

 

Her er vibe virkelig gode, ofte sier kunder at lyden i vibe minner om Boston Acoustics, og det stemmer vel ganske bra.

 

Mvh

 

Roy

Roy Andersen

TRU

Cerwin-vega!

VIBE

Lanzar

Pyle

 

www.soundpressure.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hørsel har vi. selv om de fletse kunder som kommer innom og får en demonstrasjon av våre annlegg tror at vi ikke hører en dritt. Jeg skal sjekke hørselen til neste uke så da får vi se hvor skada jeg er.

Farlig med snap, manowar og andre cder med masse bass når man har 4 18" subber som dunker så lampene detter ned eller skudd salver i kinoen vår som du kjenner i brøste. så viss noen har lyst å kjenne en såkalt skikkelige demo rom så får dere komme innom

Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår