Gå til innhold

Bilder av vibe demo bil

Ranger emnet


ALJ_GSi

Anbefalte innlegg

Originally posted by ALJ_GSi

hørsel har vi. selv om de fletse kunder som kommer innom og får en demonstrasjon av våre annlegg tror at vi ikke hører en dritt. Jeg skal sjekke hørselen til neste uke så da får vi se hvor skada jeg er.

Farlig med snap, manowar og andre cder med masse bass når man har 4 18" subber som dunker så lampene detter ned eller skudd salver i kinoen vår som du kjenner i brøste. så viss noen har lyst å kjenne en såkalt skikkelige demo rom så får dere komme innom

 

Fikk ikke hørt, men fikk titte.. deeeam.. :D:D:D alt jeg sier :)

Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 35
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by Elgen-

 

Fikk ikke hørt, men fikk titte.. deeeam.. :D:D:D alt jeg sier :)

 

Hvis du tar deg en tur på Onsdag Klokken 15:00 får du også sjansen til å møte en kjendis, for da får vi i Sound Pressure Distribution AS stor fint besøk. Men hvem det er sier jeg ikke. Ikke du heller Andreas! hehe

 

Roy

Roy Andersen

TRU

Cerwin-vega!

VIBE

Lanzar

Pyle

 

www.soundpressure.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ALJ_gsi: Jepp det var meg som var innom... Ble dessverre ikke Vibe på meg da jeg fikk demobilavtalen med Mr.SQ. Men må fortsatt skryte litt av Vibe å si at det var noe av det heftigste i England lissom, og de ligger et lite stykke foran oss i kalde Norge :)

 

"all sladding ble plutselig "drifting" og nå er alle biler

med små felger og div chrome "oldschool"....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Roy

 

Hvis du tar deg en tur på Onsdag Klokken 15:00 får du også sjansen til å møte en kjendis, for da får vi i Sound Pressure Distribution AS stor fint besøk. Men hvem det er sier jeg ikke. Ikke du heller Andreas! hehe

 

Roy

 

Må løpe da.. slutter 15 på skolen. går på skedsmo.. Eller, skolen er så slapp om dagen at vi får sikkert gå litt tidligere.. Er alle velkomne liksom? :P

 

 

morten

Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Elgen-

 

Må løpe da.. slutter 15 på skolen. går på skedsmo.. Eller, skolen er så slapp om dagen at vi får sikkert gå litt tidligere.. Er alle velkomne liksom? :P

 

 

morten

 

I utgandpunktet ikke, egentlig er det en sånn forhandler dag, hvor vi ber in forhandlere til oss på litt spesielle eventer. men denne gangen har vi åpent hus. fordi det blir såpass spesielt.

 

Mvh

 

Roy

Roy Andersen

TRU

Cerwin-vega!

VIBE

Lanzar

Pyle

 

www.soundpressure.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår