Mr_No_Name Skrevet September 3, 2009 Rapporter Share Skrevet September 3, 2009 tjaaa..hva skal folket skli rundt med i vinter da? jeg ser meg etter en bil nr to selv om dagen..Må nok bli 4x4 helst med turbo..gammel audi/ford regner jeg med og ende på.. Hva har folket da? Siter zzZZzzZZ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet September 3, 2009 Rapporter Share Skrevet September 3, 2009 4x4 med turbo og 4x4 med V8 her. Begge japser :) Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kazzy Skrevet September 3, 2009 Rapporter Share Skrevet September 3, 2009 Blir go gamle 240'en det:) Siter Volvo 245 86' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen^ Skrevet September 3, 2009 Rapporter Share Skrevet September 3, 2009 Det blir den gamle svenske treklossen (volvo 360) som har fått litt pustehjelp ved montering av snurre. må jo se om volvomotorene er så skuddsikre som folk skal ha det til. Gikk bare 1 topppakning i vinter som var. :P Siter Kjører: Ford Focus Titanium 08' Vinterbil: Volvo 360 Turbo 84' X: Ford Sierra 2.0 89' X: Audi A4 2.0 01' X: Ford Sierra CLX 2.0 92' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yelsent Skrevet September 3, 2009 Rapporter Share Skrevet September 3, 2009 Har store planer om å lagre Eclipsa et varmt og tørt sted i vinter og kjøpe meg en god gammel japansk klassiker med bakhjulsdrift, driver og sikler på gamle 929/Cosmoer for øyeblikket. Enten en fra åttitallet; ...eller en 929 fra sent 70-tall, coupe eller firedørs. En får disse bilene billig selv om de er relativt sjeldne. Jeg får se hva det blir til! :D Hadde vært utrolig moro å sladde med disse i vinter i hvert fall (pluss at en faktisk kan få dem godkjent med Wankelmotor - blir nok ikke aktuelt for meg, men likevel da)! Siter '92 Mitsubishi Eclipse GS Historie, prosjekt -og bildetråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JvhCossie Skrevet September 3, 2009 Rapporter Share Skrevet September 3, 2009 Sku hatt meg en Lada med sveisa sperre jeg... Det er feeet vinterbil. Beste varmeapparatet i hele verden :D Siter "Et triks man får stor respekt for innen rånermiljøene som ikke har sitt hovednedslagsfelt på Frogner i Oslo." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet September 3, 2009 Rapporter Share Skrevet September 3, 2009 Må bli noe slik da: Dårlig med varmeapparat på skyssen min.. Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papi. Skrevet September 3, 2009 Rapporter Share Skrevet September 3, 2009 Hehe, er vel ikkje tilfeldigvis teke i Stryn, det biletet der? Siter Bilforumet.noModerator: Annet bilrelatertPapi Media Productions @ Youtubewww.youtube.com/user/PapiMediaProductionsI <3 CAKE. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet September 3, 2009 Rapporter Share Skrevet September 3, 2009 Hehe, er vel ikkje tilfeldigvis teke i Stryn, det biletet der? Det har jeg ingen anelse om, er ikke jeg som har tatt det :zzzz: Vet bare at det er slik buss jeg kommer til å bruke som vinterskyss. Tung kladd som ikke sladder for alt i verden. Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
funkmobile Skrevet September 3, 2009 Rapporter Share Skrevet September 3, 2009 En eg kjenner prøvde å brekke med en 12 meter lang buss. Han kresja i bensinpumpene utenfor bussgarasjen, lite populært. Siter Jetta 85 - The funkmobile Seat Leon - Bruksbil Er på jakt etter en liten slamp Rustbullet! http://www.bilforumet.no/annet-bil-onskes-kjopt/240981-ok-slamp-rustbullet.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yelsent Skrevet September 3, 2009 Rapporter Share Skrevet September 3, 2009 En eg kjenner prøvde å brekke med en 12 meter lang buss. Han kresja i bensinpumpene utenfor bussgarasjen, lite populært. Hoho. Tenk å dra denne med en buss i vinter (00:30): <object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/watch?v=6fLW3OiH8OQ&hl=en&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/watch?v=6fLW3OiH8OQ&hl=en&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object> Siter '92 Mitsubishi Eclipse GS Historie, prosjekt -og bildetråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Keiek Skrevet September 3, 2009 Rapporter Share Skrevet September 3, 2009 Driv ennå og ser etter en 240 eller 360, men foreløpig har det vært for dårlige biler eller at noen kom meg i forkjøpet. Beste er vel å kjøpe en gammal 240 fra et dødsbo som er gått rundt 100, og så bytte toppakninga (som uansett ryker når man kommer over 3000 rpm). Får jo slike biler til rundt 5-6 lapper, fordi de bare vil ha de unna Siter -99 Astra G sport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet September 3, 2009 Rapporter Share Skrevet September 3, 2009 Litt halvgamle mercedesbusser er brukbare å sladde med så lenge føret er glatt nok. De er såppas korte og lette så det går bra. Noe slik som den som vant her: <object width="560" height="340"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/watch?v=DXwEmzVm6Sg&hl=en&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/watch?v=DXwEmzVm6Sg&hl=en&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="560" height="340"></embed></object> Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Evje_ Skrevet September 3, 2009 Rapporter Share Skrevet September 3, 2009 Vitsen med en turbobil til å kjøre på vinteren med? Det bruker jo bare masse bensin. Dessuten trenger du ikke motor på glatta, er det greit sladdeføre funker en gammel Toyota Carina. 240/740 er knallgode vinterbiler, som tåler alt. Og det er litt viktig at bilen tåler litt hvis du er en av de som satser. Har også plenty med hk til å sladde med, selv når du har litt dårlig føre. Dette med toppakning osv er fremmed for meg. Kjørte gamle 240en ganske hardt, og kjenner flere som har hatt 240 osv, som har kjørt disse hardt. Siter Kjøretøy-løs, tar DTS i UngdomIOppdrag i Colorado Springs, USA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JvhCossie Skrevet September 3, 2009 Rapporter Share Skrevet September 3, 2009 Legg merke til den siste blå Lada'n på filmen der. Er ikke mye den fronten ble trøkt inn. Lada'n er gneldhard! Den bussen tar rimelig bra av ja :D hehe Siter "Et triks man får stor respekt for innen rånermiljøene som ikke har sitt hovednedslagsfelt på Frogner i Oslo." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg