Thunder Skrevet August 31, 2009 Rapporter Share Skrevet August 31, 2009 Hentet denne på lørdag i Tønsberg. Bilen er helt glimrende som varebil. Grei plass baki og det er mindre varebil følelse i denne enn mye annet jeg har kjørt før. Bilen slo selvsagt godt av hos ungene her hjemme. Det er nå familiens "Bastebil" (altså, lastebil for de som ikke skjønner smårollingsk). Bilen skal først og fremst brukes av meg som en firmabil med reklame osv. på og jeg skal bruke den i forbindelse med rehabilitering av huset vårt. Litt småknask har jeg lyst til å få gjort med den etterhvert men alt til sin tid. Først på tapetet er vel litt husmorstrim så den går litt bedre enn pr. i dag. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunder Skrevet September 3, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 3, 2009 Da har jeg fått film på bakruten og sideruten i lasterommet. Fått av takbøyler og byttet parklyspærene til LED pærer og blå kjørelyspærer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunder Skrevet September 3, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 3, 2009 Noen som vet hvordan man får ut blinklyset på siden? Det oransje altså. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet September 3, 2009 Rapporter Share Skrevet September 3, 2009 Tror det bare er klips. Prøv å skyve det framover eller bakover(i bilens lengderetning) med fingrene, så skal du merke at det løsner. Fine biler dette, hvis du skal gjøre noe med utseendet etterhvert kan jeg anbefale frontlykter fra multivan/caravelle, da disse har to reflektorer og ser finere ut. Lakkerte støtfangere hjelper også bra :) Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunder Skrevet September 3, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 3, 2009 Tror det bare er klips. Prøv å skyve det framover eller bakover(i bilens lengderetning) med fingrene, så skal du merke at det løsner. Fine biler dette, hvis du skal gjøre noe med utseendet etterhvert kan jeg anbefale frontlykter fra multivan/caravelle, da disse har to reflektorer og ser finere ut. Lakkerte støtfangere hjelper også bra :) Du er inne på noe der. Har lyst på nye frontlykter og lakkere fangere etterhvert. Men jeg skal ha på reklame på bilen så jeg er litt i stuss i om jeg skal legge mye penger i bilen liksom. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunder Skrevet September 22, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 22, 2009 Da har jeg kjøpt inn noen greie 16" ASA felger til vinterdekkene. Satser på å få meg noen 18" felger til sommeren igjen. Skal hive ut noen bilder av felgene når jeg har fått de på bilen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunder Skrevet September 28, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 28, 2009 Har faktisk fått tak i noen 20" felger i helgen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet September 28, 2009 Rapporter Share Skrevet September 28, 2009 Se der ja, ble tøft det! Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunder Skrevet September 30, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 30, 2009 Da var reklamen kommet på. Snart må nok sommerdekkene av og vinterdekkene på. Det begynner å bli kaldt her i distriktet etterhvert. PS. Senkingen på bilde er manipulert. Men jeg håper å få på plass senk snart. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunder Skrevet November 30, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 30, 2009 Da var bilen ferdig senket. 16" vinterdekk på plass. Bestilt meg nye 20" på sommerdekkene. Bestilt meg nye sideblinkere og øyelokk. Det kommer til å skje en del med denne etterhvert. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunder Skrevet November 30, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 30, 2009 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunder Skrevet November 30, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 30, 2009 35 mm senk fra FK. Kjørekomforten ble noen hakk bedre. Godt fornøyd med det. Var egentlig ganske lett å senke. Bak brukte jeg bare 10 min på hver side inkl. av med dekket. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunder Skrevet Desember 15, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2009 Da var senk, øyelokk og felger på plass Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
grandaunet Skrevet Desember 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2009 lekker kassabil :] skal du lakkere fronten/bakfanger? hadde gjort seg! Siter Passat 35i TDI 110++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunder Skrevet Desember 15, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2009 Ja. Front og bakfanger skal også lakkes men jeg tror ikke jeg kommer til å gjøre noe med det før til sommeren igjen. Har lyst på ny grill og. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg