Gå til innhold

Hvor mye faller SX'ene i pris per år ca?


DZS89

Anbefalte innlegg

  • Svar 104
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

nei overraskelsen er vel sikkert at dette er en utråna dragbil med 355. bakslicks og har 2.000HK og vi skal da føle oss veldig dumme for å ta tapt mot den...

 

haha, ikke akkurat, men at det blir et spennende race trur jeg, jevnt tipper jeg

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har ikke jeg så mye erfaring med trimming, men må litt mer enn 0,8 for å få 300hk...

 

ja skal ikke si så sikkert det der, men 8 bar i en motor gir 120 hester ekstra, mens i en annen en kan det gi 300. vet om en skyline med bare 1.3 bar som har 790, men dette er jo pga hvordan motoren er bygd.

 

men uansett kunne det jo vert morro å fått se dere kjøre mot hverandre for da har jeg noe å si til han med mercedesen etterpå

1995 modell Insane 200SX S14

Har Fått en liten front skade

Lenke til kommentar
Del på andre sider

image01.jpg

 

http://www.srbpower.com/images/gp-sports/G4/nissan/s13-jdm/image02.jpg

 

av 200/silvia bilene så er dette drømmen min s13 silvia.

å gjerne dette kittet her, men viktigste er å ha den med grillen. å ikke den plata hvor det står silvia den synes jeg er litt stygg,

photo3.jpg

sånn som det her. men ellersvar denne i min stil

uten om navnplata.

 

eventuel rb25 under panseret. greit med rb26 å

senka å med litt skrå stilte bakhjul for stuket sin del,

å veldig viktig. jeg vil ha den med høyre ratt.

Endret av volvo240gl_turbo

1995 modell Insane 200SX S14

Har Fått en liten front skade

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva en bil bygger opp i trykk og hvordan kurven forandrer seg der er VELDIG fra bil til bil!

 

Forden min f.eks går opp 110HK i effekt ved å gå opp 1bar i trykk, men effekten der kommer mest i at moto0ren blir mappet såppas aggressivt meed chippen, så jeg har en helt sjuk respons når jeg ruser motoren. nesten som å gasse på en 2 takts crosser.

 

Nissanen min når vi bremsa den, så skrudde vi trykket fra 1bar, til 1.4bar og gikk opp 105hk og 160NM på hjula! det er da 0.4bar i trykk forskjell. men her er det da en bil som har datasprut, påkostet i motor og bremset med E85.

 

En hilux foreksempel får du kanskje 40hk av å gå opp 1bar i trykk!

 

 

det er så jævlig stor forskjell på bil til bil! men uanset!! hva har den merca originalt? sikkert ikke mere enn 120? noe du uansett ikke føler fordi dem er så late!

å påstå effektøkning på 150% ved å bare skru opp litt trykkhørtes svada ut, uten at jeg vet så mye mere om det

Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk ikke denne tråden vedlig offtopic? SMAK KAN MAN IKKE DISKUTERE.. sånn er det bare.. noen liker morra og noen dattra.. sånn er det.... og spm. var vel hvor mye en 200 sx kom til å tape seg i pris... synes vel det ble MYE svada her nå.... og du med pekefingern i nesa... du bør vel fullføre grunnskolen før du rakker ned på andre... jeg har fullført heeeeeele veien helt til en god utdannelse, og dermed vet jeg at det ikke er sesong for jordbær i norge nå.

is there a life after death?

touch Hr. Nilsson and find ut...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk ikke denne tråden vedlig offtopic? SMAK KAN MAN IKKE DISKUTERE.. sånn er det bare.. noen liker morra og noen dattra.. sånn er det.... og spm. var vel hvor mye en 200 sx kom til å tape seg i pris... synes vel det ble MYE svada her nå.... og du med pekefingern i nesa... du bør vel fullføre grunnskolen før du rakker ned på andre... jeg har fullført heeeeeele veien helt til en god utdannelse, og dermed vet jeg at det ikke er sesong for jordbær i norge nå.

 

kanskje du burde holde kjeft i stedet. skolegangen din hadde jeg søkt om å få refundert penga på værtfall!

 

hvilken saklig grunn har du å uttale deg om min utdannelse egentlig?

Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk ikke denne tråden vedlig offtopic? SMAK KAN MAN IKKE DISKUTERE.. sånn er det bare.. noen liker morra og noen dattra.. sånn er det.... og spm. var vel hvor mye en 200 sx kom til å tape seg i pris... synes vel det ble MYE svada her nå.... og du med pekefingern i nesa... du bør vel fullføre grunnskolen før du rakker ned på andre... jeg har fullført heeeeeele veien helt til en god utdannelse, og dermed vet jeg at det ikke er sesong for jordbær i norge nå.

 

ja veit vi dro denne tråden litt ut i kanten, men sånt skjer.

men noen datra noen morra, men noen liker begge deler.

for der kommer jeg inn. for jeg liker jo volvo 240 å

69 camaro ss

1995 modell Insane 200SX S14

Har Fått en liten front skade

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja veit vi dro denne tråden litt ut i kanten, men sånt skjer.

men noen datra noen morra, men noen liker begge deler.

for der kommer jeg inn. for jeg liker jo volvo 240 å

69 camaro ss

 

lol

 

s13 facelift ser best ut ja, men på en annen side så er det umulig å få en 200sx i nærheten av rå, så det beste er å finne en annen bil før du blir mobba, men muligheten for å finne en bra en er jo absolutt der, det er jo en bil ingen vil ha, ser jo bare på hvor mye den har falt i verdi

 

Hakk i plata anyone?

Du er som en tre-minutters sang stående på repeat hele tiden.. Gøyal de første gangene men dæven døtte så kjedlig å høre på etterhvert :)

 

Men keep it up guys, mye lættis her inne! :partyon:

Syns forøvrig mr. merce bare kan ta bilen han har justert opp med slangeklemmer og eie alle sammen først som sist jeg.

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår