Gå til innhold

Trimme Mopedbil!!!! HJELP

Ranger emnet


shawns

Anbefalte innlegg

Hei jeg har en ligier ambra mopedbil jeg har aldri greid å få den til å kjøre fortere enn ca 50kmt jeg har hørt at den kan kjøre i 85kmt og at de er noe i reimen som gjør at den ikke går fortere hvis det er noen som har peiling på hvordan man kan få den oppi 80kmt hadde det ha vært supert!

- Audi A6 C5 Turbo , GReddy Dumpventil , Chippet til 210HK

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 30
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

fjærne ring på variatorn som hindrer den i å gire opp som sagt. du må og bytte om litt på vektene inne i variatoren. når det er gjort må du finne ut ett vis å økefyllings graden så du får til å dra ut den tyngre utvekslingen og nå 80km/t. du kan jo også bare gjøre det så enkelt som å bytte motor til noe større :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DEt er helt sikkert varator-giring på disse, er ofte en ring som plomberer hvor langt opp den vil gire, noen ganger sitter et en sperre i fjærsystemet bakerst også.

Er ingen vits i å kødde med vektene på en orginal motor, som går på diesel, letter du vektene gjør du at den girer seinere opp.

 

Prøv å finn ut av plomberinga på variator og juster opp dieselpumpa så er nok mye gjort tenker jeg.

Men kjøre en slik over 50 er vel skummelt.

Bilforumet.no
Æres Super Moderator 
`84 Ford Granada 2.3 L Turnier
`92 Ford Scorpio 2.9 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DEt er helt sikkert varator-giring på disse, er ofte en ring som plomberer hvor langt opp den vil gire, noen ganger sitter et en sperre i fjærsystemet bakerst også.

Er ingen vits i å kødde med vektene på en orginal motor, som går på diesel, letter du vektene gjør du at den girer seinere opp.

 

Prøv å finn ut av plomberinga på variator og juster opp dieselpumpa så er nok mye gjort tenker jeg.

Men kjøre en slik over 50 er vel skummelt.

 

thnx for hjelpen neida det er ikke noe skummelt , det er drit gøyt:D:crazysant::crazysant:

- Audi A6 C5 Turbo , GReddy Dumpventil , Chippet til 210HK

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det en ny trend blant norske ungdommer at det er status med mopedbil? Synes jeg ser fler og fler med det...ser latterlig ut med streamer, subwoofer og sota ruter i en "bil" som knapt nok når 40 km/t i medvind..

 

Tenk deg når en lettere irritert sjåfør som har liggi bak denne mopedbilen i 45 på slettene og 25 i bakkene i 5 mil uten å bli slippet fram tvinger seg forbi, og plutselig gir ett dunk i sia og mopedbilen ruller ned en bratt skråning og aldri blir funnet igjen....

Bilforumet.no
Æres Super Moderator 
`84 Ford Granada 2.3 L Turnier
`92 Ford Scorpio 2.9 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår