Gå til innhold

Snart lappen og Volvo 240!

Ranger emnet


MadsV

Anbefalte innlegg

jeg bare sier det slik, at gutten får seg strax lappen og første han går på er en 240?!?!?!

 

det er jo det samme som å akkurat blitt myndig og du er klar tilå ta jomfrudommen din på den styggeste og feiteste dama på festen!

 

Finnes da langt mer morsomme biler å kjøpe som førstegangs bil enn som så?

 

eller det samme som og kjøre rundt i en stygg japse bil som er full i plastikk og glassfiber..

 

nei forresten:S det er jo tusen ganger verre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 82
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

eller det samme som og kjøre rundt i en stygg japse bil som er full i plastikk og glassfiber..

 

nei forresten:S det er jo tusen ganger verre

 

skjønner godt det kommer fra en campingvogn boende tater som deg som i grunn.

 

heller en stygg japse med glassfiber og hk enn enn stygg mursteinsblokk uten glassfiber som går som en bøtte møkk

 

poenget ditt er?

Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

seff.. man nevner at en bil er bedriten og så kommer merke-heltene til å forsvare sin ære!

 

 

Kontra DEG så kjører jeg 4tonn med masivt stål. krefter nokk til å slepe 30 jævla 240er med brekket på!

 

at jeg kjører løp med en JAPANSK bil som består av carbon og glassfiber for å lette vekt er virkelig for meg en fornærmelse det du sier der.. buuuuuuuuuuuuuhuuuuuuuuuuuuuuuu

 

hadde jeg hatt en vOodoo dokke av deg nå, skulle jeg putta deg i bagasjen på den nissanen for så å rævkjøre den over fartdumpene i veien her

Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Konstruktiv posting hvertfall.

 

240 er en grådig rå førstebil, og ja det kan kanskje sammenlignes med en murstein på noen punkter. Det er en tung og massiv bil, har sett en 240 som hadde front mot front med en japse i 50-sona. Japsen var totalvrak, 240'n hadde knust venstre fremlys og bulka fangeren såvidt.

Den er også utrolig fin og oversiktig å mekke på. God plass og en enkel oppbygning som er forstålig for alle med litt logikk mellom øra.

 

Så ser egentlig ikke hva som er galt med en 240. Har sett 240'r jeg hadde bytta mot en 200sx glatt

-99 Astra G sport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Konstruktiv posting hvertfall.

 

240 er en grådig rå førstebil, og ja det kan kanskje sammenlignes med en murstein på noen punkter. Det er en tung og massiv bil, har sett en 240 som hadde front mot front med en japse i 50-sona. Japsen var totalvrak, 240'n hadde knust venstre fremlys og bulka fangeren såvidt.

Den er også utrolig fin og oversiktig å mekke på. God plass og en enkel oppbygning som er forstålig for alle med litt logikk mellom øra.

 

Så ser egentlig ikke hva som er galt med en 240. Har sett 240'r jeg hadde bytta mot en 200sx glatt

 

ja det hadde du vel tenker jeg!

 

først og fremst.. GOD PLASS?.. hvor har du det fra? har du noen gang sat deg i en mazda 929? neppe! for da hadde du ikke sagt det! når jeg på mine 188 har plass til å strekke bakbeina mine helt ut i baksetet DA er det plass!

 

Skal du ha deg en bil som er trygg å kjøre i?.. (jeg kommer glatt til å havne i helvete for dette) men da ville jeg absolutt gått for en Opel omega! Mere effekt er det å! makan te latere bil enn 240 skal du vel leite lenge etter!

 

Når det gjelder kjøreglede?... Er det vel ingenting som slår en volvo 360 i balanse og lett ratting.

 

at du ville bytta 200sx mot en 240? neppe! dette viser bare hvor trangsyns du egentlig er og prøver å kverrulere

Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

først og fremst.. GOD PLASS?.. hvor har du det fra? har du noen gang sat deg i en mazda 929? neppe! for da hadde du ikke sagt det! når jeg på mine 188 har plass til å strekke bakbeina mine helt ut i baksetet DA er det plass!

 

Nå tenkte jeg hovedsaklig på plassen i motorrommet

 

Skal du ha deg en bil som er trygg å kjøre i?.. (jeg kommer glatt til å havne i helvete for dette) men da ville jeg absolutt gått for en Opel omega! Mere effekt er det å! makan te latere bil enn 240 skal du vel leite lenge etter!

 

Og opel omega er en rå bil det og, 6'er motoren har et godt potensiale for mye artig. Og det at 240 ikke er et slagskip på veien er vanskelig å komme utenom.

 

Når det gjelder kjøreglede?... Er det vel ingenting som slår en volvo 360 i balanse og lett ratting.

Det er også sant. Har faktisk selv kontaktet flere som har prøvd å selge sine for å ha en til vinteren.

at du ville bytta 200sx mot en 240? neppe! dette viser bare hvor trangsyns du egentlig er og prøver å kverrulere

 

Og det sier jeg ikke for å kverulere. En 240 med krommet innsug til kompressoren liggende på panseret og et beist som brøler under ser (så en førdagen) jeg selv på som mye råere enn en 200sx med en gigantspoiler bak. Det er ikke det at 200sx er rå, men at 240'n er er minst like rå og har en sjarm som ikke kan matches.

-99 Astra G sport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Konstruktiv posting hvertfall.

 

240 er en grådig rå førstebil, og ja det kan kanskje sammenlignes med en murstein på noen punkter. Det er en tung og massiv bil, har sett en 240 som hadde front mot front med en japse i 50-sona. Japsen var totalvrak, 240'n hadde knust venstre fremlys og bulka fangeren såvidt.

Den er også utrolig fin og oversiktig å mekke på. God plass og en enkel oppbygning som er forstålig for alle med litt logikk mellom øra.

 

Så ser egentlig ikke hva som er galt med en 240. Har sett 240'r jeg hadde bytta mot en 200sx glatt

 

Dette er overhode ikke en bra ting. Det som er med 240'er, er at 240'en overlever krasjen, men ikke du. 240 er nok en av de mest usikre bilene som er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sier ikek at 240 burde vært en ncap legende her altså. Men en 240 er en massiv bil og tåler mye.

 

Men ja, man får problemer i høyere hastigheter, på grunn av av påkjenningen på personen bak rattet blir for stor.

 

Så i lavhastighetskollisjoner er det en genial bil, i høyere hastigheter hadde jeg satset på noe annet

-99 Astra G sport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

alle tråder jeg kommer over hvor det er krangling/ diskusjon så er ALLTID DRFT-R der:D:D

 

jeg krangler davel ei;) bare informerer trangsynt ungdom som har startet livet med feilfot i feil retning om at det finnes søtere damer å finne på en fest enn den feiteste med dårligs selvtillit;!):crazysant:

Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg krangler davel ei;) bare informerer trangsynt ungdom som har startet livet med feilfot i feil retning om at det finnes søtere damer å finne på en fest enn den feiteste med dårligs selvtillit;!):crazysant:

 

Lærer best av egenefeil vet du:D Jeg snakker om erfaring, hehe

- 12 Berlingo

- 09 Polo GT Sport

x 08 Caddy

X 92 Vectra A

X 90 Golf 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår