Gå til innhold

Tråden for alle oss med iPhone!

Ranger emnet


Dr_S

Anbefalte innlegg

  • Svar 52
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

skjønner at man ikke liker iPhone hvis man trenger en telefon for å filme, ta bilder ++ men for oss som bruker den som kalender, notatbok, internett modem ++ er den helt topp :)

 

Korrekt, samme sier jeg... Selvfølgelig kjekt med mulighet for raskt å ta opp film, men jeg veier behovet for det opp mot stor skjerm, touchscreen og wi-fi.

Skal jeg ha videokamera, kjøper jeg et som tar opp i HD. Ixus'en har jeg stort sett alltid med meg. Men skal være enig i at iphonekameraet kunne godt hatt minst 5 mpx, 2 er for lite idag.

Bilforumet.no
Administrator
-96 BMW 328i Touring
x -92 BMW 318iS Coupé

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde iPhone 3G 16GB for en tid tilbake og var knallfornøyd.

Personlig har jeg vokst fra fjortiss-stadiet hvor det var dødskult og ta bilder, sende MMS, filme, bytte minnekort og en hel del annet unødvendig crap og faktisk bruker telefonen (som en annen bruker nevnte ovenfor) som kalender, planlegger, notatbok, e-post leser, nettleser - og ikke minst som TELEFON!

 

Solid var den også, jeg greide å sende den over hele verkstedsgulvet flere ganger uten noe tegn på skade. Det som tok livet av den var vannet ;)

Men jeg kommer til å kjøpe meg en 3GS så fort som mulig.

Endret av Laaars

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Holder min også original og har ikke sett det helt store med å bytte temaer, endre bakgrunnsbilde osv. Å betale noen småkroner for et program som jeg synes er kjekt gjør meg absolutt ingenting. Men min mening er ihvertfall at dette er en knall telefon og jeg kommer ikke til å vurdere noen andre merker når jeg trenger ny igjen. :)

Mazda 6DE 2,0 Advance +

Volvo S40 1,8 1997 (kjøpe?...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulempen er en litt mer ustabil telefon, om du er litt uheldig..

Fordelene må du neste finne ut av selv, og når det kommer til morroa så kan du instalere flere program som ikke er godkjent av apple, låse opp telefonen så du kan bruke et annet abbonoment og diverse saker..

 

Jeg hadde iPhone 3G 16GB for en tid tilbake og var knallfornøyd.

Personlig har jeg vokst fra fjortiss-stadiet hvor det var dødskult og ta bilder, sende MMS, filme, bytte minnekort og en hel del annet unødvendig crap og faktisk bruker telefonen (som en annen bruker nevnte ovenfor) som kalender, planlegger, notatbok, e-post leser, nettleser - og ikke minst som TELEFON!

 

Solid var den også, jeg greide å sende den over hele verkstedsgulvet flere ganger uten noe tegn på skade. Det som tok livet av den var vannet ;)

Men jeg kommer til å kjøpe meg en 3GS så fort som mulig.

 

 

Så det er plutselig fjortiss nå og ha behov for et passe greit kamera i jobb sammenheng, ta bilder av artige ting og sende til venna sine, kanskje og filme ting du finner på?

Er desverre ikke alle som har med seg kamera, videoapperat og alt sånt med seg hele tiden.

Jada, da kan jeg nå medele at jeg er en fjortiss uten tvil..

Dog byttet jeg aldri minnekort. Jeg har samme gamle minnekortet jeg kjøpte for en del år siden..

 

Men litt mer serriøst. HVA er greia med at folk her må bruke utrykket "fjortiss" om det er noe dem ikke er helt enig med andre i? Det er jo veldig saklig da..

 

 

Og hva med å åpne menyen på den telefonen du har og inse at du har alt det du skriver der?

 

Min gamle SE på som ble kjøpt for snart 2 år siden har fortsatt et enda større brukergrensesnitt enn en ny iphone når det kommer rett ut i fra boksen.

Eneste ulempen er at skjermen er noen hakk mindre..

'09 Ford Ranger

'91 Mazda 323 GTX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mens vi er inne på Iphone, ja det er ikke den beste mobilen, enig der.

Men hvordan i Huleste får man til å laste inn ringetoner??

Konvertere til ac+, vetta fa*n =/

Får det ikke til, noen med erfaring?

 

For å få din egen ringetone må du enten kjøpe en sang via itunes og konvertere den der.. Dette har jeg ikke fått til selv enda..

 

Det andre alternativet er å gå inn på denne nettsiden og følge bruksanvisninga der.

Den har funka for meg..

Dog får du bare ringetoner på 30 sekunder da..

'09 Ford Ranger

'91 Mazda 323 GTX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

jeg kjøpte selv iphone 3gs 16gb for snart 2 uker siden. og jeg har aldri vært mer fornøyd med en telefon. jeg har vært heldig siden jeg har lest og hørt om mange som har fått problemer i løpet av de førse dagene. ikke noe som helst problemer hittil. kan virkelig anbefalle den (uansett hva dere andre mener)

 

greit nok. kameraet er ikke på 5 mp som mange andre nye telefoner. men kameraet på 3 mp funker fett. fine bilder og bra nok video for og være en mobil.

 

ipod delen er helt kurrant.

 

nettleseren er helt ok.

 

denne liker jeg godt:)

Mercedes 190D 2.0 < Bruksbil

VW Golf III 1.8 < Solgt

Opel omega B 2.5 v6 < solgt

volvo 850 2,5 10 v < solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår