Gå til innhold

Tråden for alle oss med iPhone!

Ranger emnet


Dr_S

Anbefalte innlegg

Har da kjøpt meg en iPhone 3G, 3GS ble litt dyr dessverre, men denne her er jeg skikkelig imponert over. Eneste som kunne vært bedre, er kameraet og jeg savner videofunksjon.

 

Noen som har litt tips til morro ting man kan gjøre med den?

Hørt om noe som heter jailbreaking, hva vil det si?

 

 

 

FOLK UTEN ERFARING MED PRODUKTET KAN UNNLATE Å SVARE HER

Endret av Dr_S

Bilforumet.no
Administrator
-96 BMW 328i Touring
x -92 BMW 318iS Coupé

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 52
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

er bare sånn du må venne deg til når du har et apple produkt.. ALLE som ikke har det, hater det.. og det er alltid fordi de ikke har prøvd :P

 

grattis med ny telefon ;)

 

Jeg har touch'n, er det samme bare minus telefon delen. Som telefon har jeg BlackBerry.

 

Det tok Apple et par versjoner før de klarte å få til MMS og alt det andre en 5 år gammel mobil hadde på den tiden, WOW!

Project: "FrostBite" by GSS Motorsports

- 2007 Focus

- 1995 Mustang cab

- 1994 Mustang coupe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har iphone 3g selv og kan med hånda på hjertet her og nå si at makan til drittelefon har jeg aldri hatt.

 

De måtte helt opp til verson 3 av os'et før de klarte å inkludere MMS!?! De lever den med dass kamera uten noe annet enn kamerafunksjon. Autofokus, zoom, og bildekvalitet er ikke med. Etter litt bruk sitter jeg med inntrykk av at touchskjermen ikke heeelt henger med lenger.

Antenna eier ikke styrke i det heletatt. sliter med å finne signal på fjellet hvor den gode gamle SE'en min hadde 2-3 barer signalstyrke.

Mange applikasjoner koster penger. og er overprisa

tungvindt å overføre ting til og fra minnebrikka.

 

Og til sist. Av alle mulige måter jeg har ødelagt telefoner på så forundret denne meg mest.

Den datt toppen 10cm, landa flatt på flatmark (Jord/sand) og hva skjedder?

Hele glasset knuste..

 

Alt i alt er iphone en telefon du kjøper KUN fordi den er hypa opp til de grader og du vil føle deg litt kul.

 

Anbefaler deg heller å bruke angreretten, levere inn telefonen, spare litt til og invistere i HTC Hero. 20 x mer telefon og virker til å være verdt hver krone..

 

Jailbreake vil si at du "låser opp" telefonen så du kan instalere programmer som ikke er godkjent av apple..

 

Og hva du skal med minnekort? Kunne jo vært litt kjekt å hatt et uttakbart et så du slapp å måtte øverføre kontakter, bilder, eventuelle filmer og sånt om du ødelag telefonen / tok til fornuft og bytta.

Og om du bytter fra 8 giga til 16 så bytter du telefonen og.

'09 Ford Ranger

'91 Mazda 323 GTX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har iphone 3g selv og kan med hånda på hjertet her og nå si at makan til drittelefon har jeg aldri hatt.

 

Samme erfaring her, makan til møkk.

Men morsom liten sak, bare synd antenna er så dårlig at det er vanskelig å ringe med den, men hvem bruker vel en telefon til det? :oohh

'09 Toyota Hilux 3.0 D-Cab SR+

'09 Can-Am Outlander MAX 800 XT

'09 Yamaha YFM350R

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som dere har hatt gamle OS'er på deres iphone... og det at en tlf kan slite med dekning oppe på fjellet, av alle steder, er neppe iphone alene om..

Jeg har iaf null problem. Jeg klarer faktisk også å ta ut bilder osv uten at jeg trenger fjerne noe minnekort.

Bilforumet.no
Administrator
-96 BMW 328i Touring
x -92 BMW 318iS Coupé

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er relativt fornøyd med min 3G, selvfølgelig er det ting på den som jeg savner fra de Nokiaene jeg har hatt før. Men med OS 3 kom det veldig mange nyttige funksjoner.

Men jeg kunne aldri beholdt den helt standard, føler at jeg ikke klarer meg uten visse ekstra funksjoner man får når man jailbreaker den.

 

Hadde Netcom en stund, og da opplevde jeg stadig vekk å miste dekning under samtaler. Byttet til Tele2 og nå har jeg ikke det problemet lenger..hm..merkelig men sant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel ikke det som er poenget folk skal ha fram her...

 

Nei vet han skrev at det ble vanskelig hvis tlf ble ødelagt, men slik er det vel med alt som er ødelagt..vanskelig å ta ut ting som er lagret på selve tlf.

Selv sørger jeg hele tiden for å ta backup av tlf på pc.

Bilforumet.no
Administrator
-96 BMW 328i Touring
x -92 BMW 318iS Coupé

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er relativt fornøyd med min 3G, selvfølgelig er det ting på den som jeg savner fra de Nokiaene jeg har hatt før. Men med OS 3 kom det veldig mange nyttige funksjoner.

Men jeg kunne aldri beholdt den helt standard, føler at jeg ikke klarer meg uten visse ekstra funksjoner man får når man jailbreaker den.

 

Hadde Netcom en stund, og da opplevde jeg stadig vekk å miste dekning under samtaler. Byttet til Tele2 og nå har jeg ikke det problemet lenger..hm..merkelig men sant.

 

Hvis man jailbreaker tlf, går det utover garanti?

Bilforumet.no
Administrator
-96 BMW 328i Touring
x -92 BMW 318iS Coupé

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår