Gå til innhold

Tråden for alle oss med iPhone!

Ranger emnet


Dr_S

Anbefalte innlegg

  • Svar 52
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ja, den er vanskelig å få tak i. Men jeg bestilte kun få min etter realese, så har den her :-) Er veldig mye likt som 3G, av forskjeller så er det kompass, video, bedre kamera, raskere prossesor og bedre batteritid. Hadde jeg vært 3g eier fra før hadde jeg ikke oppgradert. Jeg er selv MEGET fornøyd, har hatt en del HTCer og SE. Men ingen er så raske som iphonen! :D

2009 Mitsubishi Lancer 1.8 Instyle + CVT

X 2006 Mitsubishi Colt CZT

X 2002 Mitsubishi Pajero Pinin 2.0 GDI

X 2002 Seat Leon 4 1.8t 180hk

X 2003 Smart Roadster Coupe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag satt jeg og utforska Apps Store...haha. Faen så mye leketøy man får til denne tlf! Kjøpte Genius kamera app'sen da...nå kan jeg zoome, selvutløse, bildestabilisator osv. Anbefales!

 

Lasta også ned noen gratis, som f.eks Yr og Facebook sine.

 

Noen som har noen å anbefale?

Bilforumet.no
Administrator
-96 BMW 328i Touring
x -92 BMW 318iS Coupé

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekk ut appen som syncer kontaktene dine på telefonen med facebookkontoen din. Det var veldig kjekt i.f.h.t. kontaktbilder, e-mailadresse osv. Legger seg automatisk inn.

 

Matprat sin app har reddet helgemiddagene en del ganger nå :)

 

iTranslate hvis du trenger noe oversatt.

 

XBMC-remote hvis du kjører stuepc med dette installert.

 

Lockbox hvis du savner "kodeliste"-funksjonen på SE telefonene. Kjekt å lagre brukernavn på forum, mailadressepassord, kode på bensinkortet osv.

 

Remotepad hvis du kjører mac og trenger en enkel fjernkontroll

 

Units (tror den heter det) hvis du trenger å konvertere noe (fot til meter) pound til kilo) osv.

 

Bare noen jeg kom på i farta. Har ikke telefonen foran meg nå, men disse brukes ihvertfall flittig :)

Mazda 6DE 2,0 Advance +

Volvo S40 1,8 1997 (kjøpe?...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nå Facebook sin, yr.no sin, Matprat, Remote for itunes, spotify (men det var betaling, så har ikke aktivert den), Genius (bedre kamerafunksjoner, bl.a zoom og selvutløser) og en tøff en som heter Nightstand (kan gjøre om displayet til lysende rød, blå eller grønn klokke. Litt sånn klokkeradio-aktig :)

Bilforumet.no
Administrator
-96 BMW 328i Touring
x -92 BMW 318iS Coupé

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hadd en Iphone, men ikke lenge!

 

- Dårlig touch

+++++++++++

 

Har du i det hele tatt holdt i en iphone? Å si at touch-funksjonen er dårlig er like patetisk som å si at hundedritt FAKTISK smaker godt.

 

DR_S: Jailbreak den du. Åpner en ny verden av programmer og muligheter.Cydia og Installer har alltid mye rart :) Winterboard, SwirlyMMS, MxTube osv. osv. g-tac er forresten moro, hvis jeg husker navnet riktig. Måler aks/g-krefter/tid på 0-100, 400m mm.

 

Selv har jeg 1gen. Iphone.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nå Facebook sin, yr.no sin, Matprat, Remote for itunes, spotify (men det var betaling, så har ikke aktivert den), Genius (bedre kamerafunksjoner, bl.a zoom og selvutløser) og en tøff en som heter Nightstand (kan gjøre om displayet til lysende rød, blå eller grønn klokke. Litt sånn klokkeradio-aktig :)

 

Air Mouse eller hva den heter er også ett greit app, forvandler telefonen til en touchpad alla den som er på bærbare pcer, greit om du har pcen kobla til tven og ikke gidder styret med mus og tastatur osv.. kan også brukes "i lufta", altså holde telefonen og snu rundt på den for å styre musa..

Too much power is never enough!

[ ] '67 Buick Skylark

[ ] Volvo 940 '95 - S90 prosjekt

[x] Volvo 142 '71 - Solgt :(

[x] Opel Calibra 8V '96 - Spiker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag satt jeg og utforska Apps Store...haha. Faen så mye leketøy man får til denne tlf! Kjøpte Genius kamera app'sen da...nå kan jeg zoome, selvutløse, bildestabilisator osv. Anbefales!

 

Lasta også ned noen gratis, som f.eks Yr og Facebook sine.

 

Noen som har noen å anbefale?

 

Kan anbefale et program som heter rev lite! Veldig bra og gjennomført. Trenger bare kabel mellom iPhone og diagnose-stikka i bilen:p

Kjører børsje med fire ringer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår