greenrallye Skrevet August 31, 2002 Rapporter Share Skrevet August 31, 2002 Her er bilder av nye og gamle stempler.. Siter Rallye Golf (med 16v turbo en gang i fremtiden.) X Volvo 360 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
greenrallye Skrevet August 31, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 31, 2002 Fler bilder Siter Rallye Golf (med 16v turbo en gang i fremtiden.) X Volvo 360 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
greenrallye Skrevet August 31, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 31, 2002 ... Siter Rallye Golf (med 16v turbo en gang i fremtiden.) X Volvo 360 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
greenrallye Skrevet August 31, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 31, 2002 Her kommer ett par bilder av den nye IC'en min... :) Siter Rallye Golf (med 16v turbo en gang i fremtiden.) X Volvo 360 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
greenrallye Skrevet August 31, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 31, 2002 ett til.. Siter Rallye Golf (med 16v turbo en gang i fremtiden.) X Volvo 360 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet August 31, 2002 Rapporter Share Skrevet August 31, 2002 Pent! thumpsup :dude: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KeW|ar Skrevet August 31, 2002 Rapporter Share Skrevet August 31, 2002 du må da faen vaske motor rommet ditt!!! knock når kommer denne ris koker killeren på veien da?? halv fem neste uke? Siter 1997 Audi A8 (S8 wannabee) 1997 Audi S6 (http://www.bankraner.no) 2006 Vw Touran 2.0 TDI Highline 99/00 Suzuki Gsxr 750 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mk2-16v Skrevet August 31, 2002 Rapporter Share Skrevet August 31, 2002 Kanskje jeg er litt dum, men hvor skal du ha radiatoren din da?? ;) Siter "I'm so smart I'm practically retarded" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
greenrallye Skrevet August 31, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 31, 2002 Skal vaske motorrommet når jeg får på forstillingen. Fikk feil foringer ifra Powerzone.. Radiator?? hva er det? Må kjøpe ny, da rallye radiatoren passet ikke. Skal nok få presset en radiator nedi der.. Siter Rallye Golf (med 16v turbo en gang i fremtiden.) X Volvo 360 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ottar Skrevet August 31, 2002 Rapporter Share Skrevet August 31, 2002 Dæng.. Nå har du jo større cooler enn meg. tøft!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hfracing Skrevet September 1, 2002 Rapporter Share Skrevet September 1, 2002 det der kan bli moro og se til sommern eller når den er klar... Siter - 2007 325d coupe Msport , BBS LM , KW3. Sølv bil, coral rødt Msport skinn - Daily driver - 1992 mx5 - Trackday toy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silverboy Skrevet September 1, 2002 Rapporter Share Skrevet September 1, 2002 Originally posted by greenrallye Skal vaske motorrommet når jeg får på forstillingen. Fikk feil foringer ifra Powerzone.. venter du på nye derfra?? hmmm.. og jeg som hadde håp om at dette prosjektet skulle bli ferdig før neste vinter....... ;););) :D Siter -- http://www.jwcompetition.com -- (under construction) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfRallye Skrevet September 7, 2002 Rapporter Share Skrevet September 7, 2002 Originally posted by greenrallye Skal vaske motorrommet når jeg får på forstillingen. Fikk feil foringer ifra Powerzone.. Radiator?? hva er det? Må kjøpe ny, da rallye radiatoren passet ikke. Skal nok få presset en radiator nedi der.. Passet ikke radiatoren?? Er det mye det er snakk om da. Er det høyde, bredde eller lengde som gjør at den ikke passer? Jeg gidder ikke å begynne å kjøpe ny radiator og tilpasse den. Og så er jo min intercooler litt større en din og da. hehe:D Hva ble prisen på råder og stempler? Siter mvh F.L. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
greenrallye Skrevet September 7, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 7, 2002 Radiatoren er litt brei. Det går å få plass til radiatoren under intercooleren. Hvordan er din større? Høyere/breiere? Husker ikke helt hva stempler og råder kostet jeg. Ble veldig mye billigere enn å kjøpe de her.. Siter Rallye Golf (med 16v turbo en gang i fremtiden.) X Volvo 360 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfRallye Skrevet September 7, 2002 Rapporter Share Skrevet September 7, 2002 Originally posted by greenrallye Radiatoren er litt brei. Det går å få plass til radiatoren under intercooleren. Hvordan er din større? Høyere/breiere? Husker ikke helt hva stempler og råder kostet jeg. Ble veldig mye billigere enn å kjøpe de her.. Den er en rad høyere:) Kjøpe de her? Hvor er her? Siter mvh F.L. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg