Wildzor Skrevet August 27, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 27, 2009 Tror nesten jeg har bestemt meg for RS6 felgene nå! :D Siter Audi S4 2.2tq sedan x Audi 100 2,3E, Ford Mondeo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
forgot10 Skrevet August 27, 2009 Rapporter Share Skrevet August 27, 2009 Jeg synes RS6 felgene er nydelige på dette karosseriet! Go for it! ;) Det var synd å høre at du ikke blir med på rudskogen.. Tror ikke jeg heller skal, sliter med bacon-influensa... :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MRzerocool Skrevet August 27, 2009 Rapporter Share Skrevet August 27, 2009 releet for vinduene sitter nede ved fothvileren stort relle fra siemens. 800 ca på møller. feilsøk å hoved bryteren først. også kobler du det vinduet som funker event med ledninger på releet. det gjorde jeg . tok 30 min fra jeg starta og demontere til jeg fant ut at relleet var delvis defekt. siste duste eieren ikke fant ut av det. Og han skulle liksom være mekaniker. kjipern når en kokk finner feilen ;P Siter AUDI S4 2.2 MAN 482HK JONUS MAP AUDI 2.3 QUATTRO SUZUKI SV650S NY 08`ZX1R DEMPERE OVER HELE Buell XB12R Firebolt 05 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wildzor Skrevet August 28, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 28, 2009 Kan ta turen til neste år forgot! ;) Men god bedring videre da :) MRzerocool : Da skal jeg sjekke det, om ikke møller har sett på det mens den var der borte!? Siter Audi S4 2.2tq sedan x Audi 100 2,3E, Ford Mondeo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
benger Skrevet August 30, 2009 Rapporter Share Skrevet August 30, 2009 Gå for RS6 felgene du! De sitter som et skudd på disse bilene;) Godt å høre at bilen er friskmeldt igjen. Siter C4 Explosive Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wildzor Skrevet September 3, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 3, 2009 (endret) Håper jeg får iso overgang til cd spiller imorgen.. Begynner å bli lei av å bruke mobilen som radio. Et lite bilde av en skitten bil : Endret September 4, 2009 av Wildzor Siter Audi S4 2.2tq sedan x Audi 100 2,3E, Ford Mondeo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wildzor Skrevet September 4, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 4, 2009 (endret) Fikk selvfølgelig ei kontakt som ikke passa nå også..angry2 Noen som vet hvilken kontakt jeg skal ha?? :wonder: Er den røde kontakta som ikke passer her : Endret September 4, 2009 av Wildzor Siter Audi S4 2.2tq sedan x Audi 100 2,3E, Ford Mondeo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
forgot10 Skrevet September 4, 2009 Rapporter Share Skrevet September 4, 2009 for noe drit... Den er ikke original... Kjøp et annet adapter og bare koble til.. :) Test deg frem :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wildzor Skrevet September 4, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 4, 2009 Hva er det som ikke er orginalt?? :p Kontakta fra bilen burde jo være orginal siden den passa på Audo Bose spilleren.. Siter Audi S4 2.2tq sedan x Audi 100 2,3E, Ford Mondeo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
benger Skrevet September 5, 2009 Rapporter Share Skrevet September 5, 2009 Hmm, så litt merkelig ut. Hvordan spiller har du kjøpt? Vet at Pioneer har noen ISO overganger som må brukes, men disse følger med i esken til spilleren. Overgangen jeg fikk, ble plukket ut av en som jobber der. Kan prøve å forklare det slik: Boseplugg(org ledningsnett i bilen) -> ISO-plugg -> Pioneer adapter. + en sort boks som måtte plugges til og jordes på spilleren. Kansje det er litt anderledes på S4 bilene t.o.m 94 ? Ser nå at de adapterne på bilradiospes.no er fra 1995 -> Siter C4 Explosive Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wildzor Skrevet September 5, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 5, 2009 Syntes det er merkelig at ingenting passer.. Spilleren er en Pioneer DEH-p65bt : http://www.pioneer.it/no/products/archive/DEH-P65BT/index.html Kan ta bilde av kontaktene på baksiden etter jobb ikveld! Mener å huske at det er en sort boks med sikring osv bak på spilleren. Siter Audi S4 2.2tq sedan x Audi 100 2,3E, Ford Mondeo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wildzor Skrevet September 11, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 11, 2009 Ikveld fikk jeg endelig lyd i bilen igjen.. Etter mye bytte av iso kabler idag, så fant jeg en som passa. Når jeg skrudde på spilleren var det et helsikkens spetakkel.. Da hadde den orginale forsterkeren tatt kvelden. Jeg gikk da bort på biltema og kjøpte ny forsterker og 2 6x9 som jeg satte i hattehylla :) Så etter 2 uker med radio på mobil kan jeg endelig bruke spilleren til hva den er god for ;) Mangler lyd i dørene så om noen vet dimensjon på disse hadde det vært fint :) Siter Audi S4 2.2tq sedan x Audi 100 2,3E, Ford Mondeo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wildzor Skrevet September 21, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 21, 2009 Har skjedd noe siden sist her.. Kjøpt meg konfilter og varmeskjold så håper å få noe mer lyd nå :D Så er rele til vinduene snart på vei i posten, så håper dem fungerer når jeg har bytta dette :) Ellers fikk den en god vask på lørdag.. Siter Audi S4 2.2tq sedan x Audi 100 2,3E, Ford Mondeo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wildzor Skrevet September 24, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 24, 2009 Idag fikk jeg Konfilter, varmeskjold og chip til bilen i posten :) Skal montere det når jeg får tid.. Siter Audi S4 2.2tq sedan x Audi 100 2,3E, Ford Mondeo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dagi51 Skrevet September 24, 2009 Rapporter Share Skrevet September 24, 2009 Du har tid NÅ ;) Siter 1996 Audi S6 2.2tq sedan 1996 Audi A6 2.5TDI 1955 International Harvester R-100 [Langtidsprosjekt] 1967 Ford 17m P7 [Enda et langtidsprosjekt..] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg