Gå til innhold

Wildzor's Audi S4 2.2tq

Ranger emnet


Wildzor

Anbefalte innlegg

  • Svar 136
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Husker ikke helt hvilket nummer det var på reléet, men det skal enten ligge under rattet eller under A-stolpen helt nede.. Du skrur ut alle skruene som holder dekselet under rattet på plass, så ser du deg bare frem, skal være en oversikt på innersiden av dekselet, som mest sannsynlig står på tysk, og dermed trenger du babelfish eller noe :)

Så har vi den som ligger under A-stolpen, da må du av med samme deksel under rattet, så popper du ut et lite rundt deksel over et skruhull på den plastbittingen... og pokker, nå begynner jeg å være trøtt, ordene detter bare ut av hodet mitt, husker ikke hva ting heter, men du skrur ut en skrue som holder dekselet på venstre side av bilen, på vensre side av beinromplassen... når du har ute den skruen er du fri til å rive ut alle reléne du bare ønsker... :) kommer mest sannsynlig tilbake med et paint-bilde... (beklager for at det ble rot.. er trøtt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde også et el.vindu som var ødelagt, det var vaieren som var ødelagt så måtte bestille nytt hele dritet, kostet 1700kr på møller men på norskbildelesenter.no ligger det vell på 13-1400kr tror jeg. Men sjekk sikring og relè først;) Det var jo en grei pris å betale for noe så vakkert:)

- Audi A6 2,8 V6 C4

- Volvo 240GL (Muligens turbo prosjekt!):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se her ja :op:

Har sett under rattet, men fant ikke noe der.

Kan sjekke der ved siden av beinet, når jeg kommer hjem..

Var et relë til vinduene i boksen i motorrommet også. Bytta rundt den med en annen, men var ikke noe forskjell.

Hadde også oppe bryterne til vinduene, der var det ei kontakt som var utav, men ikke noe forskjell med den i heller :op:

 

Kan feilsøke litt når jeg kommer hjem..

Må jo være noe eletrisk når ingen av vinduene går ned?

Audi S4 2.2tq sedan

x Audi 100 2,3E, Ford Mondeo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hører du at motoren går når du trykker på bryterene? Det som var feilen på min var jo at vaieren som drar vinduet opp å ned var ødelagt, men du hørte at motoren gikk rundt. Du kan jo høre etter om den går, evt åpne døren å se på mekanismen der. Kan jo være motor som er gåen etc.

- Audi A6 2,8 V6 C4

- Volvo 240GL (Muligens turbo prosjekt!):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår