Gå til innhold

Wildzor's Audi S4 2.2tq

Ranger emnet


Wildzor

Anbefalte innlegg

  • Svar 136
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Våknet opp til flatt dekk idag tidlig kl 6..:uhhmmwhat?:

Da var det fram med jekk og kryss å få skifta..

Men reservedekket var ikke så mye bedre :wonder: var heeelt utslitt, men kom meg nå på jobb og tilbake til byen igjen ;)

 

Fikk plugget igjen vinterdekket så nå er det bare velstand :)

 

Kjører hjem på fredag og tar juleferie så da blir det bygging av eksosanlegg eller så kjøper jeg 3" rustfritt fra simons( Erfaringer med det mottas!!! ) og en god vask for det trengs! Fikk også bestillt en bilpleie pakke fra http://www.autogeek.net idag så håper den kommer i romjula eller før ;) En bag med masse forskjellige Wolfgang produkter. Så blir kanskje en liten polering også før nyåret og snøen kommer :polish:

Endret av Wildzor

Audi S4 2.2tq sedan

x Audi 100 2,3E, Ford Mondeo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da tror jeg det blir 3" Rustfritt Simons sportseksos.. ( Noen som har erfaringer med dette? )

Skal bestille imorgen så er det klart for henting på onsdag :)

 

Kjører innom Stavanger og henter det på Torsdag når jeg kjører hjem til juleferie, så blir sikkert å montere det asap ;)

Audi S4 2.2tq sedan

x Audi 100 2,3E, Ford Mondeo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skiltet blir jo så fort fullt av snø så gidder ikke å børste det vekk hele tia ;) Hoho..

 

Var på fjellet en tur idag. Fikk inn 3 par med slalomski og staver i bilen :) Fint med skipose :D

På vei hjem så var jeg litt uheldig når jeg rygga.. Jeg så ingenting bakover, og plutselig hoppet det frem en liten murkant :doh

Det var eksosanlegget som tok borti.

Det skjedde ikke så mye mer enn at 2 gummifester røyk og eksosen gikk i bakken..

Da var det fram med jekk og jekke ekosen opp og få festa den.

Fikk bare på en lyddemper da så ble litt mye lyd på lavt turtall og elsk lyd over 3200 rpm :partyon:

 

Når vi kom hjem gikk vi inn på et bilverksted og festa det skikkelig, med den siste lyddemperen også :)

Når vi først var der inne sjekka vi diffsperra med det samme, og fant ut etter mye feilsøking at en vakumslange hadde hoppet av en plass og gjemt seg laaangt under teppet .. :)

Fikk på plass den så nå er alt 100% :D

 

Dette var min dag.. Kunne tatt noen bilder underveis, men er veldig dårlig å ta med kamera rundt..

Audi S4 2.2tq sedan

x Audi 100 2,3E, Ford Mondeo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her en dag denne uka så var jeg ute å kjørte og ante fred og ingen fare.. Når jeg kom hjem så jeg at høyre blinklys framme med lykta manglet. Det som må ha skjedd er at den har ristet løs og falt i bakken/grøfta mens jeg kjørte.. Jævlig surt!

 

Sendte en sms til Dagi51 her på forumet, og han hadde liggende 2 blinklys til 100/s4 :partyon:

Dem var dog oransje, med litt svart lakk på..

Stakk innom Dag Ivar idag og monterte dem på! Ble hvertfall bedre enn å kjøre uten på den ene sia :)

 

Litt bilder :

 

Her uten blinklys

DSC_5237copy.jpg

 

Veldig flott i lakken tidligere idag, men 3-4 timer på E39 så ser den desverre ikke slik ut lenger. :(

DSC_5236copy.jpg

 

Her med Blinklysa jeg fikk hos Dagi51 ( Dårlig mobilbilde ) :

DSC02672.jpg

Audi S4 2.2tq sedan

x Audi 100 2,3E, Ford Mondeo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår