TETVTEC Skrevet Januar 25, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2004 Originally posted by nitewlkr SIden det står det bør den jo gå bedre enn de fleste G60`er da.... synd den ikke tar alle ;) Hehe.... Litt optimistisk nå kanskje..... ;) Du får stille opp med Børsa di til sommern da vet du... Så får vi se om den matcher Civicen.... (jepp.. dette er en utfordring!!! BilSport En dag på Stripa!!!) må bare ta med at jeg har "parkert" en Audi med over 370+hk.... så da blir jeg jo litt nysjerrig da vet du på hva du egentlig kjører....!!!!!!????!! See ya later..... Siter Bottles are for babies...real men get Blown!!! 1999 Honda Civic Si.... Leketøy 1999 Honda Civic 1.4 is.... Bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Januar 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2004 Originally posted by TETVTEC Hehe.... Litt optimistisk nå kanskje..... ;) Du får stille opp med Børsa di til sommern da vet du... Så får vi se om den matcher Civicen.... (jepp.. dette er en utfordring!!! BilSport En dag på Stripa!!!) må bare ta med at jeg har "parkert" en Audi med over 370+hk.... så da blir jeg jo litt nysjerrig da vet du på hva du egentlig kjører....!!!!!!????!! See ya later..... Nå har jeg vel ikke sagt at jeg skal stille opp..... men jeg vet at det dukker nok opp en G60 eller to til sommeren med "litt" futt i Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rozar Skrevet Januar 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2004 Hmm.. vurderer nå sterkt om jeg skal gidde å begynne å kommentere her nå gitt.. MEN.. Ikke skryt på MEG Hk da i alle fall... Har ikke mer enn 310Hk på hjulene (350Hk i motoren) ;) :D Blir bedre til kommende sesong da.. :D Siter ________________ mvh. Roy G. Hansen Audi RS3 '97 http://members.cardomain.com/rozar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G60Turbo Skrevet Januar 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2004 Jeg stiller gjerne opp på strippen, skal ta med "klistremerke-fjerner" på boks jeg ;) må brukes med varsomhet, er aggresiv på plast også.... Siter 83 Golf Mk2 Powered by VW Motorsport 83 80 Turbo Quattro 86 80 Quattro GTE "There is no replacement for turbocharged displacement" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TETVTEC Skrevet Januar 25, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2004 Hepp...... Det var vel på 1.35bar........................ IKKE på 1.7- med RACEFuel.......!!!!!!! Hihihihihihihihi........ ;) Siter Bottles are for babies...real men get Blown!!! 1999 Honda Civic Si.... Leketøy 1999 Honda Civic 1.4 is.... Bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrKadett Skrevet Januar 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2004 vil du ikke legge ut bilder av interiøret eller? ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Precious Skrevet Januar 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2004 dette kan bli spennans. Tysker VS Japse :) Siter VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder [x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rozar Skrevet Januar 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2004 Originally posted by TETVTEC Hepp...... Det var vel på 1.35bar........................ IKKE på 1.7- med RACEFuel.......!!!!!!! Hihihihihihihihi........ ;) Hysj!!!!! (ikke så høyt).. Noen kan jo høre deg.. ;) Siter ________________ mvh. Roy G. Hansen Audi RS3 '97 http://members.cardomain.com/rozar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TETVTEC Skrevet Januar 26, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2004 Originally posted by MrKadett vil du ikke legge ut bilder av interiøret eller? ;) Heisann..... Er vel ikke så mye å vise frem sålenge d er orginalt....!! Kom aldri sålangt at jeg fikk starta med det....! :rolleyes: Er bare modda litt dashbord..div instrumenter osv....! Siter Bottles are for babies...real men get Blown!!! 1999 Honda Civic Si.... Leketøy 1999 Honda Civic 1.4 is.... Bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Januar 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2004 300hk og trommelbremser bak :rolleyes: ikke rart du bare ville kjøre rett frem da... Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EvenS Skrevet Januar 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2004 Originally posted by nitewlkr 300hk og trommelbremser bak :rolleyes: ikke rart du bare ville kjøre rett frem da... Det er han og Rdl:D Siter - Golf Gti 99mod x BMW 318is 96mod x Polo 6N 95mod http://www.aalesund-gatebilklubb.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
grubbel Skrevet Januar 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2004 morn tetvtec :) kipt å se du selger kjerra, men går utifra at du begynner med noe enda sykere :p hadde lite lyskryss race med 996 300HK vs han :) må si den gikk bra! trodde det bare var noen med masse plastikk :p men viste seg å være masse snurre :) Siter fly without wings Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TETVTEC Skrevet Januar 27, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2004 Originally posted by nitewlkr 300hk og trommelbremser bak :rolleyes: ikke rart du bare ville kjøre rett frem da... hepp..... Ja.. sålenge jeg ikke har fått overhalt understellet med Urethane foringer.. så får det holde med rett frem kjøring... På Rudskogen var det oxo dårlige dempere..... og det la jo en "demper" på tempoet ut av kurvene.....!! (stepping / Wheel-hop..!!) Trommlene bak var da ikke no problem..... Det sitter EBC skiver og klosser fremme.... holder til mye moro på banen d..... skal ikke bremse........ bare gasse!!!!!! Siter Bottles are for babies...real men get Blown!!! 1999 Honda Civic Si.... Leketøy 1999 Honda Civic 1.4 is.... Bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TETVTEC Skrevet Januar 27, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2004 Originally posted by Jay morn tetvtec :) kipt å se du selger kjerra, men går utifra at du begynner med noe enda sykere :p hadde lite lyskryss race med 996 300HK vs han :) må si den gikk bra! trodde det bare var noen med masse plastikk :p men viste seg å være masse snurre :) Hei du.... Ja..... er noe "skummelt" på vei vet du.....!! :cool: Ble så lite pokaler ifjor ..så da må vi prøve å rette litt på det i år...!? hehe.. ;) Siter Bottles are for babies...real men get Blown!!! 1999 Honda Civic Si.... Leketøy 1999 Honda Civic 1.4 is.... Bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
renjål Skrevet Januar 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2004 gleder meg TET :) har bilde av den her *hysj* :=) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg