Gå til innhold

mitt 760 Turbo prosjekt

Ranger emnet


j0rg3n

Anbefalte innlegg

  • Svar 31
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Da har jeg kjøpt meg dele bil i sverige, bare så synd at dele bilen er 100% strøken og min er sånn som den er hehe;P så nå har jeg begynt å få på manuell kasse og ny penere front med lakkert addon :D Nye bilder oppdateres Sooon! :D

Volvo 760 TIC (B230ET)

SOLGT - Mercedes Benz 190e 2,0

SOLGT - Suzuki Swift GLX 4x4

SOLGT - Volvo 740 89mod (B230F)

SOLGT - Toyota Starlet RWD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har pm. hvorfor står det toyota på skilt ramma di? :P hehe. det var ikkje kult. har ikkje du 10cm med pusse papir? pusse det bort.

 

Jepp må få bort det :P

Volvo 760 TIC (B230ET)

SOLGT - Mercedes Benz 190e 2,0

SOLGT - Suzuki Swift GLX 4x4

SOLGT - Volvo 740 89mod (B230F)

SOLGT - Toyota Starlet RWD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dårlig med updates her nå gitt.. nytt nå er at jeg har fått inn manuell kassa og ble drit fornøyd med resultatet :D fortsatt litt problemer med bildene men skal få ordnet det straks ;) men nå har jeg møtt på ett problem jeg håpet at noen her inne vet svaret på.. saken er den at varme apparatet mitt kødder veldig! sånn som det er nå fungerer ikke aircondition, kommer kun varm luft, VELDIG varm luft.. har sjekket at det er trykk (gass) på aircondition, kan det være noe kødd med bryter panelet siden det er elektrisk valg av gradene? eller noen forslag på hvor jeg kan feilsøke?

 

Sånn ser bryter panelet mitt ut:

5065919_520x0.jpg

Volvo 760 TIC (B230ET)

SOLGT - Mercedes Benz 190e 2,0

SOLGT - Suzuki Swift GLX 4x4

SOLGT - Volvo 740 89mod (B230F)

SOLGT - Toyota Starlet RWD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, du sier noe der ;) prob er bare at i delebilen står det en org k motor... å det er ikke noe morsomt å kjøre med... å det å godkjenne ombygging osv det orker jeg ikke å jobbe med så da tar jeg bare utgangspunkt i den jeg allerede har;) blir nok bra når jeg får lagt på litt lakk skal du se ;P har kjøpt inn lakk nå også forresten Gul lakk med samme fargekode som på felgene på John deer traktorer:D tror det skal bli bra:D

Volvo 760 TIC (B230ET)

SOLGT - Mercedes Benz 190e 2,0

SOLGT - Suzuki Swift GLX 4x4

SOLGT - Volvo 740 89mod (B230F)

SOLGT - Toyota Starlet RWD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da går prosjektet sakte men sikkert fremover... i morgen skal jeg handle lakk å så skal bilen inn på låven for å få seg en gjennomgang med sparkel og pussing.. i går hadde jeg ett lite prosjekt som jeg kaller for prosjekt dumpventil, tenkte jeg skulle få plassert dumpventilen på kaldluftsiden av int uten å ødelegge for mye av det orginale volvo har laget,selvom jeg ikke er helt ferdig så ble dette resultatet:

 

 

Siden den originale luftslangen til luftfilteret er mistenkelig lik den originale slangen fra intercooler til innsug så brukte jeg den.. den måtte kappes litt men så passet den perfekt!

DSC01608.jpg

 

Hadde en slange liggende fra en kia som jeg hadde en gang som passet perfekt der hvor slangen fra turbo til luftfilter skal gå

DSC01609.jpg

 

måtte plugge igjen gamle hullet til den originale dumpen

DSC01605.jpg

 

etter mye om og men og prøving av dumpventiler endte jeg opp med biltema sin billigversjon... syns den ga fetest lyd (A)

DSC01604.jpg

 

Her ser dere resultatet av slangen, ser litt vrengt ut på bildet men den ble veldig bra:D

DSC01607.jpg

Volvo 760 TIC (B230ET)

SOLGT - Mercedes Benz 190e 2,0

SOLGT - Suzuki Swift GLX 4x4

SOLGT - Volvo 740 89mod (B230F)

SOLGT - Toyota Starlet RWD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår