Gå til innhold

Joskaare's Audi 100 2,5tdi -94

Ranger emnet


Joskaare

Anbefalte innlegg

Har kjøpt meg førstebil nå, og tenkte jeg kunne legge den ut. Ser mange andre gjør det. Det er en 1994 modell Audi 100 2,5tdi. Skal vist være limited edition, men skal ikke uttale meg videre om hva det innebærer.

Den er originalt fabrikksenket, forrige eigeren chippet den, og byttet ut mye slitedeler. Også er der TSW felger.

Har planer om å få på ny sportsgrill, kanskje crom-lister. Får se hva jeg finner på etter det:P

 

Her er litt bilder:)

 

 

IMG_2746.jpg

 

IMG_2736.jpg

 

IMG_2720.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer, flott bil!

Men hvorfor kromlister?

Dengangen på 90 tallet måtte man ofte betale ekstra for å slippe krom,slik som BMW's Shadowline serie. Merce hadde også dette. Krom på takrails, speil og rundt diverse lister er IMO stygt når resten av bilen ikke har krom/ikke er originalt.

 

Nei krom hører 30-40-50-60 og 80 tallet til, ikke 90 :-)

Og Sportsgrillen er flott den, men ta av audimerket som ikke hører til..

 

/Hit

Inside every small problem is a large problem struggeling to get out.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var jo ett fint eksemplar :) Tøff farge, felger, linselykter og ikke minst orginal senk! Fin høyde.

Personlig ville jeg foretrukket orginal grill med audi logo og crom rundt. Men dette er jo en smakssak som sagt.

Hvis du vil gjøre noe mer, så syns jeg litt moderat toning av ruter ville blitt tøft, som tidligere nevnt :)

Endret av Monzter
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for fine kommentarer:)

 

Ja, vurderer kanskje å ha bare krom lister rundt rutene. Kanskje rundt speil?

Men senk eller nye felger blir det ikke i første omgang iallefall, får se med tiden.

Ja blir sikkert til at jeg soter rutene, men er vel ulovlig å sote helt fram. Men er det lov vist du har svak soting? Kom gjerne med tips anngående dette, for jeg har ikke så mye kjennskap til det.

 

Liker ikke grillen jeg har nå, liker bedre sånn "stripete" grill enn "netting" grill.

 

Tar gjerne imot flere tips til styling:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, føler jeg er den eneste som synes krom lister og speil er fint:o

Her er et bilde av en jeg liker veldig godt:

 

5401d1043933293-audi-modding-photoshop-3.jpg

 

Hva mener du? at jeg skal ta av Audi ringene på grillen og ha den jeg har nå? Det liker jeg ikke så godt:p

 

(er btw grillen på det bildet jeg skal skaffe meg)

 

Husk at dette er en A6 da og den har de listene originalt. Penere uten crom.

 

Har selv hatt en slik bil og de er konge. Savner den. MEn senk er obligatorisk! :D

"Et triks man får stor respekt for innen rånermiljøene som ikke har sitt hovednedslagsfelt på Frogner i Oslo."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pen bil, med felger som skiller seg ut fra mange andre c4 :) hvor mange hk er det i motoren din?

Som tidligere sagt, så ut som et veldig greit utgangspunkt :) tror nok du blir godt fornøyd med bilen ;)

 

Her kan du finne bilder med 24% lysgjennomtrening, på en A6 C4.. :op:

1996 Audi S6 2.2tq sedan

1996 Audi A6 2.5TDI

1955 International Harvester R-100 [Langtidsprosjekt]

1967 Ford 17m P7 [Enda et langtidsprosjekt..]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ulovligt :op: sånn som jeg kjører, med 24%, så er det vel egentligt bare å be om å bli stoppet, men har selv ikke blitt det enda(takket være el. vindu :op:) men om du soter feks. 43%, så skal det en del mer til for å legge merke til det :)

 

og OM du skulle bli stoppt, så er det vel først advarsel :)

1996 Audi S6 2.2tq sedan

1996 Audi A6 2.5TDI

1955 International Harvester R-100 [Langtidsprosjekt]

1967 Ford 17m P7 [Enda et langtidsprosjekt..]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår