Joskaare Skrevet August 7, 2009 Rapporter Share Skrevet August 7, 2009 Har kjøpt meg førstebil nå, og tenkte jeg kunne legge den ut. Ser mange andre gjør det. Det er en 1994 modell Audi 100 2,5tdi. Skal vist være limited edition, men skal ikke uttale meg videre om hva det innebærer. Den er originalt fabrikksenket, forrige eigeren chippet den, og byttet ut mye slitedeler. Også er der TSW felger. Har planer om å få på ny sportsgrill, kanskje crom-lister. Får se hva jeg finner på etter det:P Her er litt bilder:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Hitman Skrevet August 7, 2009 Rapporter Share Skrevet August 7, 2009 Gratulerer, flott bil! Men hvorfor kromlister? Dengangen på 90 tallet måtte man ofte betale ekstra for å slippe krom,slik som BMW's Shadowline serie. Merce hadde også dette. Krom på takrails, speil og rundt diverse lister er IMO stygt når resten av bilen ikke har krom/ikke er originalt. Nei krom hører 30-40-50-60 og 80 tallet til, ikke 90 :-) Og Sportsgrillen er flott den, men ta av audimerket som ikke hører til.. /Hit Siter Inside every small problem is a large problem struggeling to get out. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joskaare Skrevet August 7, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 7, 2009 Hmm, føler jeg er den eneste som synes krom lister og speil er fint:o Her er et bilde av en jeg liker veldig godt: Hva mener du? at jeg skal ta av Audi ringene på grillen og ha den jeg har nå? Det liker jeg ikke så godt:p (er btw grillen på det bildet jeg skal skaffe meg) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wildzor Skrevet August 8, 2009 Rapporter Share Skrevet August 8, 2009 Gratulerer med flott bil! ;) Krom er smak og behag. Jeg er litt uenig med meg selv om krom passer på audi c4 eller ikke :op: Siter Audi S4 2.2tq sedan x Audi 100 2,3E, Ford Mondeo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tomandreee Skrevet August 8, 2009 Rapporter Share Skrevet August 8, 2009 fin bil :) senk og toning av ruter så blir den bra :D kromlister er fint på mørk bil:) Siter Audi coupe gt 84:)Link:http://www.bilforumet.no/80-90-coupe-1987/204157-audi-coupe-gt.html Audi coupe gt 84-ford sierra 3dørs(cossi:D) Audi a4- http://www.bilforumet.no/a4-s4-and-rs4-1995-2001/232543-audi-a4-b5.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monzter Skrevet August 8, 2009 Rapporter Share Skrevet August 8, 2009 (endret) Dette var jo ett fint eksemplar :) Tøff farge, felger, linselykter og ikke minst orginal senk! Fin høyde. Personlig ville jeg foretrukket orginal grill med audi logo og crom rundt. Men dette er jo en smakssak som sagt. Hvis du vil gjøre noe mer, så syns jeg litt moderat toning av ruter ville blitt tøft, som tidligere nevnt :) Endret August 8, 2009 av Monzter Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
benger Skrevet August 8, 2009 Rapporter Share Skrevet August 8, 2009 Bilen er et flott utgangspunkt:) Den fortjener noen litt friskere felger. Jeg og syntes krom er pent på mørk lakk. Min bil er jo full av krom overalt:D Bra du bytter ut den nettinggrillen der. Ser ikke bra ut på de bilene. Enten org. grill, eller slik du har sett på;) Siter C4 Explosive Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joskaare Skrevet August 8, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 8, 2009 Takk for fine kommentarer:) Ja, vurderer kanskje å ha bare krom lister rundt rutene. Kanskje rundt speil? Men senk eller nye felger blir det ikke i første omgang iallefall, får se med tiden. Ja blir sikkert til at jeg soter rutene, men er vel ulovlig å sote helt fram. Men er det lov vist du har svak soting? Kom gjerne med tips anngående dette, for jeg har ikke så mye kjennskap til det. Liker ikke grillen jeg har nå, liker bedre sånn "stripete" grill enn "netting" grill. Tar gjerne imot flere tips til styling:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JvhCossie Skrevet August 9, 2009 Rapporter Share Skrevet August 9, 2009 Hmm, føler jeg er den eneste som synes krom lister og speil er fint:oHer er et bilde av en jeg liker veldig godt: Hva mener du? at jeg skal ta av Audi ringene på grillen og ha den jeg har nå? Det liker jeg ikke så godt:p (er btw grillen på det bildet jeg skal skaffe meg) Husk at dette er en A6 da og den har de listene originalt. Penere uten crom. Har selv hatt en slik bil og de er konge. Savner den. MEn senk er obligatorisk! :D Siter "Et triks man får stor respekt for innen rånermiljøene som ikke har sitt hovednedslagsfelt på Frogner i Oslo." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
forgot10 Skrevet August 9, 2009 Rapporter Share Skrevet August 9, 2009 Tar gjerne imot flere tips til styling:) La bilen være KLIN original, så senker du bilen masse + fine STORE felger + toning av ruter = Masse masse fin bil! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JvhCossie Skrevet August 9, 2009 Rapporter Share Skrevet August 9, 2009 La bilen være KLIN original, så senker du bilen masse + fine STORE felger + toning av ruter = Masse masse fin bil! :) :partyon: Siter "Et triks man får stor respekt for innen rånermiljøene som ikke har sitt hovednedslagsfelt på Frogner i Oslo." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joskaare Skrevet August 9, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 9, 2009 Men hvordan bør jeg gjøre toningen da? sote svart?:P Ja, selv om det var en A6 så er det jo C4. Jeg syns jo det såg dritfett ut med de listene der^^ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dagi51 Skrevet August 10, 2009 Rapporter Share Skrevet August 10, 2009 Pen bil, med felger som skiller seg ut fra mange andre c4 :) hvor mange hk er det i motoren din? Som tidligere sagt, så ut som et veldig greit utgangspunkt :) tror nok du blir godt fornøyd med bilen ;) Her kan du finne bilder med 24% lysgjennomtrening, på en A6 C4.. :op: Siter 1996 Audi S6 2.2tq sedan 1996 Audi A6 2.5TDI 1955 International Harvester R-100 [Langtidsprosjekt] 1967 Ford 17m P7 [Enda et langtidsprosjekt..] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joskaare Skrevet August 10, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 10, 2009 Er 150hk chippet, så drar godt nok for meg:) Men det er vel ulovlig med soting i framrutene, eller er det sånn at du ikke blir stoppa for det? Vil helst slippe bot:p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dagi51 Skrevet August 10, 2009 Rapporter Share Skrevet August 10, 2009 Er ulovligt :op: sånn som jeg kjører, med 24%, så er det vel egentligt bare å be om å bli stoppet, men har selv ikke blitt det enda(takket være el. vindu :op:) men om du soter feks. 43%, så skal det en del mer til for å legge merke til det :) og OM du skulle bli stoppt, så er det vel først advarsel :) Siter 1996 Audi S6 2.2tq sedan 1996 Audi A6 2.5TDI 1955 International Harvester R-100 [Langtidsprosjekt] 1967 Ford 17m P7 [Enda et langtidsprosjekt..] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg