hatsu Skrevet Januar 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2004 jeg har en G100 Turbo n( GTxx) som jeg driver og pusse ropp nå dama har kjørt den en stund.... klikk på linken i signaturen , det er den grønne.... de fins endel av enda...mens G11 er det ikke så lett å få tak i lenger...det er vel dem du tenkte på millhouse?:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shadow_iX Skrevet Januar 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2004 Denna her hadde jeg henta om jeg ikke var på "budsjett" , jeg trenger sårt en vinterbil... Men siden jeg skal ut meg over 250k til garasje i mai, så må jeg spare det jeg kan. Siter '95 Subaru Legacy Wagon - beater. :) nad_freak@hotmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon Skrevet Januar 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2004 Originally posted by hatsu jeg har en G100 Turbo n( GTxx) som jeg driver og pusse ropp nå dama har kjørt den en stund.... klikk på linken i signaturen , det er den grønne.... de fins endel av enda...mens G11 er det ikke så lett å få tak i lenger...det er vel dem du tenkte på millhouse?:) Eh, du har bare 'Less is more...' på signaturen din. :) Siter ->Spice my eco-box!<- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hatsu Skrevet Januar 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2004 Originally posted by Hawkon Eh, du har bare 'Less is more...' på signaturen din. :) ok sorry...min feil...mente denne "www" knappen rett under signaturen liksom...:o Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fridjow Skrevet Februar 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2004 Ville seriøst kjøpt Uno. 860 kg veier den, og med litt modifisering går det ganske bra. Har vel 150 hester nå. Lite grep i disse tider da;) Men denne er jo også mye for få kr. Renault 5 Turbo Siter http://www.gatebil.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg