Gå til innhold

Er dette en virkelig S Line??? hjelp meg! Nå med hjelp på prisvurdering!!!

Ranger emnet


The Gølf

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen

 

Jeg har vært å sett på en Audi A4 2004 modell i dag, 1.8TQ (S line)

 

Det stod på dørene at det var S line og eieren sa også det, men jeg fant forst ut at det ikke var noe S line emblem på rattet, det var ikke skinn eller delskinn seter, det var ikke elektronisk styring i seter(heis opp og ned manuelt), og har sa at det ikke var S line understell på bilen..

 

Hvordan i alle dager kan dette være en S line da?

 

Det var stoffseter og riktig nok sportsseter..

 

Hva kjennetegner en S line?

 

Takk for all hjelp!

Endret av The Gølf

- Audi A4 2004 S Line

- VW Passat 2001 Highline

- Audi A4 1.8T Avant Rieger Style

- VW Golf 3 Rieger Style

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen

 

Jeg har vært å sett på en Audi A4 2004 modell i dag, 1.8TQ (S line)

 

Det stod på dørene at det var S line og eieren sa også det, men jeg fant forst ut at det ikke var noe S line emblem på rattet, det var ikke skinn eller delskinn seter, det var ikke elektronisk styring i seter(heis opp og ned manuelt), og har sa at det ikke var S line understell på bilen..

 

Hvordan i alle dager kan dette være en S line da?

 

Det var stoffseter og riktig nok sportsseter..

 

Hva kjennetegner en S line?

 

Takk for all hjelp!

 

Da er det ikke en S-Line. Jeg har S-Line på min B6, og den har S-Line understell, delskinn og el-justering av korsryggstøtten. Har ikke S-Line merket på rattet men, meg beskjent, kom ikke dette før på B7.

Ang S-Line på B6 så var S-Line, fram til 04/05mod/ bestående av 30mm senk, el-korsrygg støtte og delskinn setter. Fra 04/05 mod kunne man også bestille S-Line eksteriør også.

 

Denne bilen har Sportpakke og ikke S-Line.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da bilen sikkert er levert med en sportspakke der, det er stoffsportsseter, 20mm senk rundt hele med litt stivere dempere såkalt sportsunderstell. sportsratt

 

jeg mener at dette var det eneste på sportsutgaven, men at det er under s-line men sportsunderstellet er vell en type s-line det da.

 

s4 lister på sidene er nok etter montert

2001 Audi A4 B6 1.8 Turbo Quattro S-line

 

-X- 1999 bmw e46 318i

-X- 1992 Bmw E36 318is

-X- 1990 GolfII 1.8gl

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en 04' S-line med både interiør og eksteriør pakke og den har s-line logo i rattet samt skinngirspaken.

 

Audi begynte vel med denne "fullpakkede" s-line versjonen fra 2004 hvis jeg har forstått det riktig.

Den har da annen frontgrill, s4 lignenede lister nederst på dørene, annen "spoiler" samt annen bakfanger.

 

I ditt tilfelle høres jo ikke dette ut som en s-line, har den kun s-line "klistremerkene" på siden eller har den også s-line dørlister?

Endret av MacBain
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår