Gå til innhold

Nettopp kjøpt A6 2.4 Q. Et par spørsmål

Ranger emnet


accord

Anbefalte innlegg

Heisann.

 

Akkuratt kjøpt meg en A6 2.4 Quattro 1999. Min første Audi :D

Har et par spørsmål som jeg håper noen kan hjelpe meg med.

 

Det virker som det er noe galt med blinklysene. Noen ganger blinker de normalt, men stort sett så blinker de ikke. Blinklyset bare lyser konstant istedenfor å blinke. Hva kan være årsaken til dette?

 

Har også lyst til å kvitte meg med det kjedelige treverkinteriøret i bilen. Er disse lette å få av, og er det noen som har erfaring med å trekke over disse med interiørfolie, og har noe å anbefale?

 

Siste jeg lurer på er kansje et litt dumt spørsmål. Men det er montert tåkelys på bilen, men jeg vet ikke hvordan jeg skrur de på. Er ikke noe bryter til dette som jeg kan se ihvertfall.

 

På forhånd takk :)

Endret av accord

Audi A6 2.4 Quattro 1999

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blinklysene kan være releet som er gått.

 

Du får kjøpt nye sånne interiørlister, det finnes komplette kit på finn.no eller ebay. Er ikke sikker på hvordan de sitter fast. Er de skrudd fast så er det nok litt jobb. men jeg vil jo tro at de sitter med klips :)

 

Tåkelys slår du på ved å dra lysbryterhjulet mot deg. dvs løfte opp. der her du 2 hakk, den første slår bare på tåkelysene forran, mens den andre slår på et kraftig rødt lys bak.

Mb 190E, jakter på AMG motor :)

Audi A6 2.5 TDI 2002 @450Nm :D vrrrooom

Audi S6 4.2 2001.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanlig bug/feil på disse er at nødblinkbryteren er gåen.Da får du ofte sånne ting på blinklysene.Et skifte av denne så tipper jeg at alt blir greit igjen :-)

Denne er enkel å skifte selv da jeg har gjort det på min.SKal legges til at det er selve releet til blinklysene også da

Audi A6 3.0 tdi avant quattro 2012 modell

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår