Gå til innhold

Hot Rod bygger

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

En Vri 8 sjafør her også.

 

Kjører Brun lakka 74`Chevrolet Vega Stasjonsvogn med så mye mods at det ikke er plass til alt her.

 

Men kan nevne V8 (350), Jaguar bakstilling, hjemme komponert forstilling med div deler, kaross ombygget i stål av med og kammerater osv osv.

 

Legger ved et bilde komponert av Bob på www.v8monza.com

 

Building_the_V8_Monza_Logo-E.gif

 

Tips styr unna Oslo Biltilsyn de er regel ryttere uten sidestykke.

Østfold anbefales for slike prosjekt.

 

Lykke til med prosjektet.

 

Kan jeg hjelpe så si fra.

 

Era

Power out of controll is me...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Hot Rod

Okay her kommer et bilde av prosjektet. Det er en 34 Ford Roadster. Som man kan se mangler området på hver side av bakluka. Det skal en lokal platesmed ta seg av for meg når jeg her rettet 3cm-fadesen jeg fortalte om tidligere.

 

Naaaaaaais :D

 

Kan bli en fet kjærre det der.

454 med presse f.eks. wtf?

~Ratata~

4 doors - no waiting

http://www.drive4fun.net

 

No Turbo Shit, Just Real Power!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin Chevelle du har!

Hadde en '68 4dht med 307 og PG fra 1988 til -93. Ikke noen racer akkurat men brukte den som daglig-bil i 4 år. Har kun papirfotos av den men skal prøve å få scannet noe etterhvert.

Vedlagte foto er av min tildligere Yamaha V-max som jeg solgte for å finansiere rod-prosjektet. fargen + sjakkbrettene var selvkomponert. I tillegg hadde den louvers på topp- og sidedeksler (hjemmelaget i glassfiber) Gikk som faen og savner den på fine sommerdager.

post-861-13804850314874_thumb.jpg

Don't listen to old racers who never won.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er en hot rod jeg så på street legal stevnet i Bergen i går! Legg merke til gutten til høyre, han holdt på å forsøke å overtale pappa om bilbytte :D

 

Vet ikke så mye om bilen, men den var skikkelig fin og full av gjennomtenkte og pene/rå detaljer. Etter lyden å dømme var det vel omtrent 5000hk skulle jeg tro ;)

post-46-13804850314929_thumb.jpg

Espen

evo.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Hot Rod

Okay her kommer et bilde av prosjektet. Det er en 34 Ford Roadster. Som man kan se mangler området på hver side av bakluka. Det skal en lokal platesmed ta seg av for meg når jeg her rettet 3cm-fadesen jeg fortalte om tidligere.

 

 

Hey det der blir knall er min favoritt Rod det der i Roadster :)

 

Si fra hvis du trenger hjelp med karossen jeg og Ratata ha en kompiss som er karosserimaker han lager det meste kan du si.

 

Eneste er han bor i Bambla dvs Porsgrunn for de ikke lokal kjente :D

 

Lykke til emd prosjektet.

 

Era

Power out of controll is me...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår