GalnemaX Skrevet Januar 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2004 Heisann! Jeg har nettopp overtatt min fars Opel Astra 1.6i, og lurer på hva jeg kan gjøre med motoren for at den skal blir litt sprekere.. Vet at det ikke er det beste utgangspunktet, men jeg har ikke ubegrenset med penger, og fattern vil ikke at jeg skal selge bilen.. (siden det var en gave og slikt).. Så jeg lurer da på om noen har noen gode tips til modifikasjoner som kan gjøre bilen litt sprekere.. Noen som har noen gode tips som ikke koster noe innmari mye? Håper på seriøse svar! (Hvis det er noen som vil slenge dritt, spar dere) På forhånd takk! :) Siter Ålgård Gatebilklubb 1970 VW Boble 1302 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrControl Skrevet Januar 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2004 Vel, du har jo eksos, grenrør, nye kamaksler(kombinert med chip), turbo, lystgass, slipe om de kamakslene du har, porte, nytt luftfilter, Ellers ville jeg heller brukt pengene på understell og felger på en bil som dette. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schlasken Skrevet Januar 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2004 personlig ville jeg bare driti i å gjort noe med den motormessig å spart penga til å bruke på en annen bil senere. NA trimming koster MYE mer enn det smaker. det kan jeg love deg. hiv på noen fine felger og senk den så ser den garantert mye penere ut :) Siter - '72 Datsun 240z rb26dett - '91 Skyline gts-t rb26dett x '84 Nissan Silvia s12 x '86 Nissan Bluebird Turbo x '89 Nissan 200sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GalnemaX Skrevet Januar 12, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2004 Takker for raskt og bra svar :) Siter Ålgård Gatebilklubb 1970 VW Boble 1302 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
totta Skrevet Januar 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2004 biligste er vell at du sparer litt og får tak i en 20l 16v og putter nedi i stede for og trimme 16 motoren. trur ikke de motorne koster al lværden om dagen Siter oki har gått over til familie bil, S2 avant(5seter) skjekk hjemme siden våres http://www.audi-racing.no VW og Audi er bilene som er konge he he Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
totta Skrevet Januar 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2004 det biligste blir vell og spare litt og kjøpe en 2L 16v motor og sette nedi trur jeg , de motorne koster jo ikke alværden for tia trur jeg. lykke til Siter oki har gått over til familie bil, S2 avant(5seter) skjekk hjemme siden våres http://www.audi-racing.no VW og Audi er bilene som er konge he he Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kiv_tuning Skrevet Januar 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2004 billigeste trim: filter, eksos og en kam. Maks 15-20hk ekstra. for ca 5000kr. Noe mer er denne motoren ikke vert å koste på. Får jo en fin c20xe med gear for 10 000kr godenne har jo 150hk og passer rett nedi. Siter Takk til: Audioart v/ Kjetil Skei Ruud Racing VS-motor Standox Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GalnemaX Skrevet Januar 14, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2004 Takker for alle svar! Blir nok ikke bytte av motor med det første.. Satser heller på "billigtrim" :) effektanlegg, filter og eventuelt ny kam.. Tar det kosmetiske først :) Siter Ålgård Gatebilklubb 1970 VW Boble 1302 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heggis Skrevet Januar 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2004 det e godt det Max. bare bjunna nå ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet Januar 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2004 Er ikke ecotec 1,6? Vær i så fall jævlig nøye med god olje og skift i god tide. Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GalnemaX Skrevet Januar 14, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2004 Originally posted by nissan s13 Er ikke ecotec 1,6? Vær i så fall jævlig nøye med god olje og skift i god tide. Trokke det er ecotec nei.. Står iallefall ikke noen plass :) Men, er vel best å passe på slikt uansett :) Siter Ålgård Gatebilklubb 1970 VW Boble 1302 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg