Megamann89 Skrevet Juli 18, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2009 Skal montere led lys , men behøver jeg sett for ekstralys med reele ? ,Eller kan jeg bare splitte strømmen til hver av lampene ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
realace Skrevet Juli 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2009 Strengt tatt så skal alle lys monteres via rele. Når det gjelder led lys så trekker de svært lite strøm så det er bob bob. Ofte skal disse monteres med motstand mellom. Personlig så har jeg valgt å montere via ett rele hvis du skal ha egen bryter. Hvis ikke har jeg spleiset inn på noe eksisterende Mvh Siter 02 Mitsubishi Lancer Evolution 7 RSII 10 Mitsubishi ASX instyle+ http://www.lancerregister.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Megamann89 Skrevet Juli 25, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2009 ok takk.Den er god tror jeg kolbler inn et reele Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
texas_ranger Skrevet Juli 27, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2009 hadde jeg aldri giddet og gjøre. LED trekker bitte liten strøm i forrhold til vanlige halogen pærer. er ikke noen vits i og styre med rele med mindre du skal ha inn mangfoldig tusen dioder. Siter mazda! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JvhCossie Skrevet Juli 27, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2009 1 diode tar vel mellom 0-3-0.5 watt litt ettersom fargen. liten vits med rele da.... Siter "Et triks man får stor respekt for innen rånermiljøene som ikke har sitt hovednedslagsfelt på Frogner i Oslo." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
realace Skrevet Juli 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2009 På nyer biler kan man få problemer med å spleise seg inn i eksisterende ledningsnett. Det kan være greit å vite hvis man ønsker å unngå plunder og krangling med garantien Mvh Siter 02 Mitsubishi Lancer Evolution 7 RSII 10 Mitsubishi ASX instyle+ http://www.lancerregister.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg