Rudian Skrevet Juli 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2009 Hei. Er det noen som har vorre plaget med donking i/under bilen når man svinger til høyre i litt fart? Jeg har det og finner ikke ut hva det er. :/ høres ut som noe gnir seg mot kværandre får set er skukkerlig metall lyd når det kommer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margido Skrevet Juli 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2009 Hjullager vil jeg tippe, dog kan det være så mangt. Slakk i kule, foring, støtdemper.. Siter BMW 318is coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stianuno Skrevet Juli 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2009 Hvis det kun er i sving det oppstår, så er det enten hjulager eller drivknute... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T4ray Skrevet Desember 21, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2009 sikert en kule som er gåend. jeg er plaga med dunking når jeg gir gass Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rudian Skrevet Desember 22, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2009 Noen av dere som vet hvor jeg kan finne noen kule baklykter til min jetta? :) Er en 86 mod ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roy001 Skrevet Desember 22, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2009 Kult ordspill det der for å skifte tema :m'm: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg