ole Mg Skrevet Juli 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2009 he driverå prøver å få bilen min te å gå er lh2,4 lednings nett. sikringen til bensin pumpa driver å ryke hele tiden. har montert en pump i tanke som sku holde til 600hk. kan detvære at det blir kortsluttning pga benin som ligger å leder strømtil jord? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen_Rana Skrevet Juli 17, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2009 Ville anbefale at du leser litt om denne pumpen du har montert, og ser hvor mye strøm den drar i forhold til originalpumpa. Kan være det at den nye drar mye mere strøm enn den originale og at det er derfor sikringen ryker! Går sikringen med en gang eller tar det litt tid før den smelter? Siter Volvo 245 78 mod Prosjekt Turbovogn Volvo 240GLE Prosjekt Bruksbil Volvo 242 76 Mod Bilcrossbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
totte88 Skrevet Juli 17, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2009 satte inne n walbro 255 punpe i tanken pluss hadde en pumpe under bilen å da røyk sikringa hele tiden, måtte kople opp eget ledningsnett med rele til ene pumpa=) Siter mvh tor anders aune (240 turbo 90 mod) http://www.bilforumet.no/200-serien/220654-informasjonstr-d-240-turbo-bygges-bildetung-tr-d.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbojonas Skrevet Juli 18, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2009 du trenger jo bare en pumpe i tanken, hvis du har walbro 255lph... jeg har kun den, og ingen problem med at sikringen ryker Siter `81 Volvo 242 B230FT `88 Subaru Justy 4WD - Vinterbil `81 Triumph TR7 `90 Nissan 200SX `81 Opel Ascona B 2.2i - prosjekt type langtids Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ole Mg Skrevet Juli 18, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2009 tar litt tid før den ryker ja. men har fått end ett problem. når jeg vrir på tennninga for å starte den mister den strømmen til starteren (den tykke rød ledningen) F..n snart så jeg helersetter i gode gammle A motoren igjen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg