Gå til innhold

Laptop i bilen


ViceGuy

Anbefalte innlegg

Har lyst til å montere min gamle laptop i bilen, har foreløpig ikke invistert i stort annet enn GPS mottaker da jeg vil at dette skal virke først.

 

PC'en er:

Celeron 2.4 GHz

512 Mb minne

320 GB HD

DVD Drive

Wireless lan

 

Planlegger å handle inn:

USB Hub

Mini USB Keyboard med muspad

Skjer med touch

Annet som trengs

 

Har forsøkt de fleste programmene som er omtalt her på forumet, noen finner GPS'en og andre finner den ikke... jeg får data inn når jeg bruker hypercom på COM porten.

 

Jeg likte oppsettet på Centrafuse og er villig til å betale det som det koster (selges det i norge?), men selv om GPS'en ble oppdaget av demo versjonen så ville ikke programmet vise min posisjon å jeg fikk heller ingen klager når jeg dekket til GPS'en slik at ingen satelitter ble funnet.

 

Håper noen som er guruer på dette ommrådet, kan nevne at jeg har fått MapMonky til å virke bra, men ønsker lissom å utnytte PC'n til litt mere enn bare navigasjon.

2004 Ford Mondeo 1.8 Trend

1996 Ford Mondeo glx 2.0 (Død 21 August 2009)

1986 Yamaha XJ-600

http://www.my-ride.com

Alle bilder på min side er digitalt signert og kopibeskyttet ifølge åndeverksloven

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan anbefale Centrafuse, har brukt det over 2 år og er kjempe fornøyd. GPS og alt annet utstyr fungerer veldig bra via Centrafuse.

Bare å bestille fra Deres hjemmeside :)

Hei Geir og takk for kjapt svar, har allerede installert og kinfigurert det meste, virker som en drøm når jeg fikk rett kart installert ja. Lurer på om det er en måte jeg kan få kvinnelig stemme isteden for den mannlige som følger med, er det noe sted jeg kan laste det ned? Virker som alt som trengs for dette ligger i voice mappa.

2004 Ford Mondeo 1.8 Trend

1996 Ford Mondeo glx 2.0 (Død 21 August 2009)

1986 Yamaha XJ-600

http://www.my-ride.com

Alle bilder på min side er digitalt signert og kopibeskyttet ifølge åndeverksloven

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår