Gå til innhold

Mordi87`s 1996 VW Golf 2,0 GTI 8v

Ranger emnet


mordi87

Anbefalte innlegg

  • Svar 236
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Skal hjem å montere det til helgen så da får vi alle se hvordan det ble :) "spent"

Skal prøve med og uten BH;)

 

Leier leilighet noen mil fra hjemmplassen sjønner du ;)

[-1986 VW Jetta 1.6 -]

[-2003 Audi A4 1.8T stv-]

[-1996 VW Golf 2.0 GTI -] SOLGT

[-1998 Audi A4 1.8T -] SOLGT

[-1989 VW Golf 1,8GL -] spiker

[-1985 VW Golf 1,6CL -] spiker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

Kan du dele litt detaljer om diodene i viftestyringen? er det plug and play(dvs bare å lodde de inn?) eller må du inn med motstander osv?

 

Bilder av prosessen?

O-1999 VW Passat 4Motion.

O-1989 E34 535. prosjekt.

x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bestillte et kit til viftestyringen. så fikk med dioder og motstander og en detaljert beskrivelse. når jeg finner tak i linken kan jeg legge den her ut og i DIY tråden;) så man måtte lodde på motstand på hver diode;) er ikke mye plug and play. man må lodde en del :)

[-1986 VW Jetta 1.6 -]

[-2003 Audi A4 1.8T stv-]

[-1996 VW Golf 2.0 GTI -] SOLGT

[-1998 Audi A4 1.8T -] SOLGT

[-1989 VW Golf 1,8GL -] spiker

[-1985 VW Golf 1,6CL -] spiker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lodding er kos, hvor kjøpte du kittet fra? Jeg har nettop handla golf, mangler alt lys i viftestyringen, satt i vanlig pære der i går, men det er litt lys i midtre ring, såvidt det gløder i høyre ring, og helt mørkt i venstre. Så her blir det nok dioder ja..

O-1999 VW Passat 4Motion.

O-1989 E34 535. prosjekt.

x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okey. Her er beskrivelsen/fremgangsmåten, dog på tysk, men du får med på engelsk når du bestiller;) Jeg kjøpte her:http://www.blauertacho4u.de/products/en/LED-Conversionsets/Heating-Lighting/Seat/Blue-Heating-Lightning-Seat-Ibiza-Inca-Arosa-Cordoba.html

 

guide:

http://tacholeds.de/anleitungen/vw/777785.pdf

 

Bestillte også dioder til lysbryteren og varmetrådbryter, men hakke fått somlet meg til å gjøre det ferdig enda;) planer om å bestille plasmaskiver der også, :D

Et tips til å få lys i viftestyringen, få tak i en extra på skroten så du slipper å stresse med å bli ferdig;)

å blir det dårlig lys på den midterste brytern der det skal være rødt, da må du sikkert bytte den plast dingsen som leder lyset. for hos meg var den i midten grønn og de andre 2 gjennomsiktig;)

[-1986 VW Jetta 1.6 -]

[-2003 Audi A4 1.8T stv-]

[-1996 VW Golf 2.0 GTI -] SOLGT

[-1998 Audi A4 1.8T -] SOLGT

[-1989 VW Golf 1,8GL -] spiker

[-1985 VW Golf 1,6CL -] spiker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår