Gå til innhold

Min Audi A4

Ranger emnet


Slippern

Anbefalte innlegg

Var i slutten av Mai og hentet en Audi A4 1.8 1998 modell i stavanger.

Bilen en senket men usikker på hvor mye, rundt 30-40mm..

Dekkene har dimensjonen 235/35-19

 

Når jeg hentet den var den gått 211000km og i grei stand :)

Noen små feil her og der men ikke noe alvorlig :)

Betalte 45000kr noe jeg synes ikke var mye for en fin bil =)

 

Planene frammover er og fikse alle feilene, montere tåkelys i fangern, montere stereo-anlegg da det orginale er så forferdelig dårlig, nye dekk må også til =/ samt fikse noe tullball framme i forstillingen på venstre side.. en bankelyd som har komment.

 

01062008523.jpg

 

19042009208.jpg

 

Kommer flere bilder etterhvert :)

 

Litt updates:

Har nå bestilt en cd-spiller :) Ble en Alpine CDE-9874R, funker sikkert helt fint, skal uansett bare ha den midlertidig til jeg får råd til carputer osv =)

Endret av Slippern

Audi A4 1,8 - 98

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nå byttet dekk rundt om hele bilen, fra 19" til stygge 16".. =/ punkterte høyre framhjul, prøvde med skum men det lak enda..

 

Var egentlig glad for at det skjedde når jeg så hvilken stand dekkene var i..

 

752b8855b4d148b2a2072b74cefae69c.jpg

 

var heldigvis bare venstre dekket som var så ille. men alle dekkene var slitt mye på høyrekanten av dekket.

 

Også en liten overaskelse på venstresiden framme...

0ab5879d274042809a0723e5395c3eb9.jpg

Audi A4 1,8 - 98

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått nye dekk på bilen nå :)

Desverre så er begge felgene bak skadet, gammel gammel eieren har troffe en hump eller noe slikt så felgene er litt nedtrykt.. fikses til vinteren =)

har også fått montert forsterker og sub i bagasjerommet =) lyden ble ikke så gal :)

Audi A4 1,8 - 98

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag så har jeg vasket motoren, blei rimelig OK :) men skal ta en bedre vask når jeg får tid :) bilen skal også poleres i helgen.

 

vasken gikk rimelig greit bortsett fra fukt så den går ikke helt ok enda =) har hatt oppe pluggene og fordeler / coil og tørket vann =)

 

Noen bilder ;)

 

05072009155.jpg

 

05072009158.jpg

 

22072009167.jpg

 

22072009168.jpg

 

22072009169.jpg

Audi A4 1,8 - 98

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår