Slippern Skrevet Juli 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2009 Hei Audien min, en B5 1998 har tåkelys i hovedlyktene, men har lyst til og montere dem i fangeren heller. Mulig og ta vekk de som sitter i hovedlyktene? Fant disse på ebay, passer perfekt og enkel å montere... http://cgi.ebay.com/ebaymotors/AUDI-A4-1994-1995-1996-1997-1998-fog-light-lamp-grille_W0QQcmdZViewItemQQ_trkparmsZ65Q3a12Q7c66Q3a2Q7c39Q3a1Q7c72Q3a1240Q7c293Q3a1Q7c294Q3a50QQ_trksidZp3286Q2ec0Q2em14QQhashZitem2c4e965a62QQitemZ190297037410QQptZMotorsQ5fCarQ5fTruckQ5fPartsQ5fAccessories Siter Audi A4 1,8 - 98 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørgvin Skrevet Juli 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2009 Det der så jo kanon ut! Jeg og har i hovedlampen med bryter i dashen. Så det må vel være noen av ledningene som går i lykten som er til tåkelys? Har lite peil på slikt EL Siter A4 avant 1.8TQ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slippern Skrevet Juli 2, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2009 Går ledninger "fra" bryteren (via etter ellerannet?) og til lyktene. Bare og trekke kabler fra lykten og til fangeren? Noen som vet om det er kablet opp? Men vil jo ha dette godkjent også :P Siter Audi A4 1,8 - 98 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet Juli 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2009 Du får det godkjent så lenge du har bryter inne i bilen. Er jo bare å finne ut hvilke ledninger som går til tåkelampene inne i lykta. Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SqEeCkY Skrevet Juli 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2009 Disse så jo ikke dumme ut! Burde vel ikke være noe problem å trekke de kablene som går til tåkelyset i lykta til fangern vil jeg tru. Bare finne ut hvilke kabler det er;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slippern Skrevet Juli 2, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2009 men vil bare ha tåkelysene i fangeren, lovlig å kutte ut de i lyktene? Siter Audi A4 1,8 - 98 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet Juli 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2009 Ja, tåkelys er ikke påbudt engang. Så kan ikke tenke meg noe annet. Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Auda Skrevet Juli 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2009 Reglene er slik på bil. At om du har noe montert på bilen, så skal det fungere. Siter URS4(Outlaw) A6 2.7T(Murdered) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Juli 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2009 Er en brun eller grå ledning inn til lykta som er for tåkelyset mener jeg. Har vært diskutert på forumet her før, så burde finne det ved å søke litt :) Men er bare å kappe den og trekke ny ledning ned til tåkelyktene i fangeren. Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
credence Skrevet Juli 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2009 de der så jo bra ut=) mulig jeg skal vurdere disse også.. Hvor mye blir det å koste totalt med frakt til norge? Men må nesten få bilen først :p eneste som "mangler" er grøftelys ;) Siter Audi A4 97 -hentes- Suzuki Baleno LX 97 - solgt- Mazda 626 GLX 96 -død- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørgvin Skrevet Juli 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2009 Jeg kjøpte et par, men har glemt at kortet mitt på paypal er gått ut. Så går noen dager før jeg kan shippe penger. Blir ca 500,- med frakt. Håper staten holder fingrene unna. Blir spennende å se kvaliteten på dette. Men er uansett ikke gale for 2 griller, lamper og pærer. Pop on. Nå er det bare jakten på hvilken kabel som er til tåkelyset i gamle lykten... Siter A4 avant 1.8TQ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TommyB5 Skrevet Juli 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2009 Går det ikke an og lage en trekantkobling da? slik at man har både i tåkelys i fanger, og i framlyktene? eller vil det da gå sikring, eller bli mye dårligere lys i lysene? har tenkt til og gjøre dette, men om jeg kan, vil jeg også ha tåkelys i hovedlyktene :) Siter Signaturregler: http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slippern Skrevet Juli 3, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2009 Går ant og lage en 3kant kobling ja, forhåpentligvis tåler kansje sikringen det :P Jeg vil ikke ha tåkelys i hovedlyktene.... Siter Audi A4 1,8 - 98 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TommyB5 Skrevet Juli 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2009 ok, men må jo sikkert bli dårligere lys da, har ikke orginale lykter, så blir bare i fanger hos meg også, men hvordan skal du koble? Har du funnet ut det? Den kanppen i dashen, er den både til fram og bak tåkelys? Siter Signaturregler: http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slippern Skrevet Juli 3, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2009 har to knapper i dashen, tar ut pærene i hovedlysene og strekker kabelen vidre. Siter Audi A4 1,8 - 98 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg