Kyy000 Skrevet Juni 27, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2009 Her om dagen begynte plutselig ABS lyset å lyse. Skulle til å sjekka håndboka, men den er jo selvsagt på tysk siden det er en import. Bremsene fungerer som de skal, og har ikke kjent noen forandring. Noen som vet hva som kan være årsaken? Har planer om å kjøre inn til et verksted på mandag for diagnose. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danny Skrevet Juli 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2009 Dette har skjedd på min også, og det er abs sensoren. Koster ikke rare greia.. Siter Golf 4 1,9 tdi 2001 - 4motion http://www.bilforumet.no/golf-4/241296-golf-4-edition.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Juli 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2009 Vanlig bremsefunksjon opprettholdes selv om lampa lyser, men abs-funksjonen kobler ut. Dette merker du hvis du prøver å låse hjula. Som sagt over her, mest sannsynlig en sensor. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaPute Skrevet Juli 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2009 Kan være dårlig kontakt eller en røket ledning på sensoren. Den sitter på høyre side på fjørbeinet. Jeg klarte å ryke min når jeg bytta hjullager, men med litt tålmodighet, lodding og ledninger fikset jeg det. Siter Joachim »[ ] VW Golf IV Highline 1.9TDI 2001 »[x] Volvo V70N 2.0T 2001 »[x] Volvo S60 2.0T 2001 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg