Gå til innhold

Hvilke felger burde jeg velge?

Ranger emnet


Azzido

Anbefalte innlegg

  • Svar 85
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

oho! Nr 2 var mad pimpin' style! :D

Er vel et spørsmål om hvordan du vil markere deg i gata, vil du ha "vanlige" felger og ikke vekke sååå mye oppsikt så tar du nr1, men med nr 2 så snur folk seg etter deg!

æ hadde først en honda shadow, så en bmw 320i, men nu, ja nu går æ.. eller får æ haike?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

M5 felga er pene dem, MEN de er så anonyme. Og dessuten er dem svært vanlige. Så du skiller deg ikke så veldig mye ut med de.. Så da må du spørre deg selv som kroffer sier, vil du at folk skal se på bilen din som spesiell, eller som en helt vanlig bil? ;)

 

Akkurat, du styler ikke for mange tusen uten at bilen skal se spesiell ut.. Derfor.. felgvalg #2..

 

 

PS: Ikke tenkt på noe med breiere kant? ;)

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville tatt felg nr. 2.

Grunn nr.1: Fordi de er fetest. ;)

Grunn nr.2: Jeg er ikke noen fan av "original styling". Så å sette på M5 felger syns jeg blir litt dumt. Syns det er tøffere å kjøpe noe som ikke er dagligdags på en BMW.

 

Og som sagt over, er ikke mange som bruker mange tusen kroner på styling, for å _ikke_ vekke oppsikt. :)

Volvo 940 Turbo -95.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by MrControl

Azzido: du kan ikke vurdere noe annet enn ac schnitzer felgene..

De hadde passet veldig godt på din bil.. De andre er stygge synes jeg og altfor vanlig.. ingen gidder legge mange 1000 lapper i noe som ikke vil legges merke til.

 

er forsåvidt enig mrcontrol... fikk en lys ide i natt i det jeg kikka på diverse bmw bilder online...

_________________

 

- 02 Audi A4 avant 130hk tdi

 

www.swfoto.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår