Mac Skrevet Januar 12, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2004 Originally posted by ALJ_GSi har du ikke noe form for ark eller eske som subene kom i? står litt der som oftest. Har jo en kasse til to 10" ståenes her i butikken (som skal selges) som jeg kan ta mål av, men den er litt spesielt bygd fordi både fronten og bakplata er skrå mot hverandre Har ikke det nå lenger iallefall... Siter -> Bmw 328i E46 X - VW Caddy 07 X - Hyundai H1 X - Nissan 200SX S13 X - Nissan Primera P10 X - Toyota Tercel ;p X - Toyota Corolla :p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HåkonV Skrevet Januar 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2004 det aller beste er å bygge ei bandpass kasse der du har alle bassportane inn i bilen. enten i hattehylla, eller i "rikmansvorta"(armlenet i baksetet) dette vil gjere att du får ALL bassen inn i bilen. dette vil spele MYKJE beire i dei aller fleste sedanar. iallefall dei som har såpass lukka bagasjerom som primera. Men bakdelen er att det er nokså innvikla å bygge ei bandpass kasse. Siter Senator 3.0 24v ;) Solgt doh Golf 1.8 SOLGT Ascona 1.6 . Spikar Vectra 1.7td SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mac Skrevet Januar 13, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2004 Har fått tak i probox2000 nå så.. Blir litt enklere å lage kasse... Siter -> Bmw 328i E46 X - VW Caddy 07 X - Hyundai H1 X - Nissan 200SX S13 X - Nissan Primera P10 X - Toyota Tercel ;p X - Toyota Corolla :p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALJ_GSi Skrevet Januar 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2004 pleier som oftest å bruke hue jeg. det synes jeg funker best Siter Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tOFFY Skrevet Januar 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2004 Originally posted by VW golf 2"cadence" det aller beste er å bygge ei bandpass kasse der du har alle bassportane inn i bilen. enten i hattehylla, eller i "rikmansvorta"(armlenet i baksetet) dette vil gjere att du får ALL bassen inn i bilen. dette vil spele MYKJE beire i dei aller fleste sedanar. iallefall dei som har såpass lukka bagasjerom som primera. Men bakdelen er att det er nokså innvikla å bygge ei bandpass kasse. Enig. Bandpass er beste løsning. Men når en ikke har noen spesi.fikk. På subbene, så glem det. Ville da byggd 30L lukket til vær ellement (eller 60L for begge) Latt kassa være så lav som mulig, spilt med subbene rett opp. Og rfleks rør gjennom hattehylle. 1 stk i midten kanskje 11Cm og bare noen cm lang. Gjorde det med min Primera sedan, med 2 stk 12" Sony sub. men da 40L pr sub. Trøkka som faen, eneste jeg har hørt med mer trøkk var 2 12" Vega i reflex kasse. Selv om Sony sub ikke spilte så voldsomt dypt. T.... Siter T.... http://privat.bluezone.no/steinsland/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg