VST Skrevet Januar 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2004 Lurer på hvordan merket bak på bilen er festet (feks 320). Dette er snakk om en 93 mod E36. Lurer på å fjerne dette, og eventuelt bytte det ut med noe annet. Er det enkelt å fjerne det eller? Noen tips? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
villejan Skrevet Januar 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2004 http://www.bilforumet.net/showthread.php?threadid=23114 Siter VW Bora 2000 mod. 1,6 highline. 18" ASA DM3, KW Inox justerbart senk. Ramair....gir vel 50 hk mere???:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VST Skrevet Januar 10, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2004 Okey, takk for hjelpen! Hadde hørt noen rykter om at det kaskje var festet med hull og tapper. Helt sikkert at merket på E36 også er festet med kraftig teip da ja? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrControl Skrevet Januar 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2004 Hvis det er pga du har tenkt og sette på ett merke som er til en større motor er det tet(vet ikke om du har tenkt,) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VST Skrevet Januar 10, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2004 Skal selvfølgelig ikke sette på feks 325i eller noe! Det er selvsagt tåpelig.. Tenke litt på M-tech merket, ettersom jeg har byttet ut alt til m-tech, fangere, skjørt, speil osv... Vet ikke hva din mening om det er? Men kanskje mest sannsynlig at jeg ikke har noe merke der i det hele tatt... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
villejan Skrevet Januar 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2004 På at det ikke er hull i tillegg til tape.... Det er såpass mange biler som blir solgt uten disse merkene og jeg er ut i fra det så sikker at de ikke lager hull i noen biler og ikke i andre! Siter VW Bora 2000 mod. 1,6 highline. 18" ASA DM3, KW Inox justerbart senk. Ramair....gir vel 50 hk mere???:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jarli Skrevet Januar 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2004 Originally posted by VST Skal selvfølgelig ikke sette på feks 325i eller noe! Det er selvsagt tåpelig.. Tenke litt på M-tech merket, ettersom jeg har byttet ut alt til m-tech, fangere, skjørt, speil osv... Vet ikke hva din mening om det er? Men kanskje mest sannsynlig at jeg ikke har noe merke der i det hele tatt... Please ikke sett på m-merket!! :( Det er noe av det dummeste jeg ser på bmw som ikke er m3 eller m5... Siter -520i e39 97mod -740i e38 94mod (under oppbygging) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrControl Skrevet Januar 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2004 personlig synes jeg det er teit og sette på M-merket pga du har satt på m-tech ting. (vet at noen biler kommer fra fabrikken med "M"merket) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet Januar 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2004 det er bare sterkt teip/sika opplegg som holder det merke... fjærna mitt 325i merke i sommer føre gatebil =) brukte stanleykniv, gikk fint det... rubba og polerte etterpå... ikke et merke å se... Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MBuilder Skrevet Januar 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2004 sett på 316i, for vi kjører vel ikke med mindre enn 3 liter vell gutta........!!! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SHV Skrevet Januar 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2004 3 liter it is :D Siter BMWCCN avd. Hordaland Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Januar 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2004 Vet ikke hvilket merke det var du skulle fjerne, men det styggeste jeg ser, er de som har fjernet BMW badgen og sparklet/lakket over....Å fjerne modellmerket er ok.. Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg