Raymand Skrevet Juni 14, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2009 Jeg har en omega b 95mod, får start på den men den går toppen i 15min noen som vet hva det kan være? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raymand Skrevet Juni 15, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2009 er det noen med litt peiling som kan svare meg på dette.? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magnul Skrevet Juni 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2009 Hva skjer når motoren stopper? Får du start på den igjen umiddelbart? Stopper den bare på tomgang eller i fart også? Lyser motorvarsellampa? Siter -07 Opel Astra stv -10 Citroën C1 -06 Moopy classic elektrisk scooter (solgt) -95 Opel Omega Alkis edition (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raymand Skrevet Juni 19, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2009 får ikkje start på den igjen, det kan gjerne gå et par dager før jeg får start igjen. Har ikkje prøvd i fart kun på tomgang Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FantIkkeNick Skrevet Juni 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2009 Starter den lett eller tungt ? Starter den hver gang eller av og til ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raymand Skrevet Juni 20, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2009 den starter av og til og veldig tungstartet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FantIkkeNick Skrevet Juni 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2009 Når den dauer igjen, hvis du vrir om tenninga igjen er det noe liv i det hele ? får du startmotoren til å gå men den vil bare ikke starte ? Du får ikke opp noe feilkoder ? Isåfall nestegang det skjer, prøv og løsne bensinslangen som går inn til motor å se om det kommer noe ut (bare for å sløyfe at det er pumpa som er slitt eller dårlig kontakt). Litt vanskelig og si akkurat hva det er, vertfall når jeg ikke ser bilen, er så mye forskjellig som kan forårsake det... Men prøv og se om du får gnist på alle sylindre, sjekk bensintilførsel (når den ikke vil starte) da har du vertfall utelukka tenning og pumpa. Så større sjangs for at det er en føler (gjerne veivakselføler siden den ikke vil starte/dauer). kan være ett rele som er slitt, gjerne dårlig jordingsledning en plass ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raymand Skrevet September 11, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 11, 2009 heisann har nettopp vært å testa binders metoden og fikk feilkode 12 og 19 , er det noen som vet hva de står for og kan det gjøre det slik at man ikkje får start på bilen..? Takker for alle svar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan H Skrevet September 11, 2009 Rapporter Share Skrevet September 11, 2009 heisann har nettopp vært å testa binders metoden og fikk feilkode 12 og 19 , er det noen som vet hva de står for og kan det gjøre det slik at man ikkje får start på bilen..? Takker for alle svar 12 Initiation of diagnosis. n/a 19 RPM signal (crankshaft sensor) Incorrect signal Siter Opel Omega B 3.0 V6 24V X30XE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raymand Skrevet September 11, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 11, 2009 12 Initiation of diagnosis. n/a19 RPM signal (crankshaft sensor) Incorrect signal kan det gjøre slik at man ikkje får start på bilen da eller..? har ikkje så mye peiling . hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan H Skrevet September 11, 2009 Rapporter Share Skrevet September 11, 2009 kan det gjøre slik at man ikkje får start på bilen da eller..? har ikkje så mye peiling . hehe Ja bytt veiv-akselføleren Siter Opel Omega B 3.0 V6 24V X30XE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raymand Skrevet September 11, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 11, 2009 Ja bytt veiv-akselføleren Takker. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raymand Skrevet Juli 15, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2010 Der har jeg bytte veivakselfæleren pluss kamaksel føleren, får start med en gang, men den går en stund og så stopper den igjen og når jeg vrir om tenninga igjen så er det ikkje liv. Så kan jeg teste igjen etter 2 timer så starter den med en gang igjen men så går den i et kvarter så stopper den igjen. Hva kan problemet være? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Micromidas Skrevet Januar 25, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2011 Tett drivstoff filter Siter Audi 200 turbo quattro 2,2 l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg