Tomcandersen Skrevet Juni 12, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2009 Noen som vet om det holder og ta strømmen for og resette feillampen til airbg, skal ikke være noe feil nå så.. Siter Tomcandersen Audi A4 1,8t Qauttro RS-blå Askøy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zachariassen Skrevet Juni 12, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2009 nei det holder ikke Siter Kjører børsje med fire ringer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tomcandersen Skrevet Juni 12, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2009 Noen i Bergen som har utstyr til og resette..? Siter Tomcandersen Audi A4 1,8t Qauttro RS-blå Askøy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Auda Skrevet Juni 12, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2009 Stjeler litt av tråden, og lurer på om det går an å få den til å slutte å lyse om jeg setter på uorginalt ratt uten airbag. :) Siter URS4(Outlaw) A6 2.7T(Murdered) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terjeth Skrevet Juni 12, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2009 De fleste verksteder har utstyr til det vil jeg tro. Men husk at det er forskjell på kontaktene på nye og gamle biler. Siter 1997 VW Golf Joker 1.6 1983 VW Golf 1.5 C x 1992 Audi 80 Avant 1.9TDI x 1987 VW Golf CL 1.6 x 1987 Toyota Corolla GL Sun 1.3 12Valve x2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Juni 12, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2009 Stjeler litt av tråden, og lurer på om det går an å få den til å slutte å lyse om jeg setter på uorginalt ratt uten airbag. :) På passasjersida blir dette ofte løst ved å sette inn en motstand(ved bruk av barnesete i passasjersetet) Det burde være likt på førersida, men hvorfor koble ut airbaggen? Den er god å ha hvis uhellet er ute. Og hvis du ikke bryr deg om det, kan du bare ta ut pæra til airbaggen,så slutter den garantert å lyse:thumb Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Auda Skrevet Juni 12, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2009 Jeah. Ta ut pæra kan være et alternativ. :) Men, har du link til oen som har satt på sportsratt uten airbag i sin A4 da? Finner ikke noe jeg. Siter URS4(Outlaw) A6 2.7T(Murdered) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tomcandersen Skrevet Juni 13, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2009 Jeg hadde uorginalt sportsratt i min da jeg fikk den (hadde vært innbrudd og de stjal midtarmlene og orginalt sportsratt). Hvis jeg var deg ville jeg bare fjernet pæren, litt og fikse hvis du vil ha i det orginale rattet igjen (kan være greit den dagen den skal selges).. Siter Tomcandersen Audi A4 1,8t Qauttro RS-blå Askøy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alarm92 Skrevet Juni 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2009 Sett en svart teipbit over lyset :idea: :cool: Siter SELGES: Alt av A4 B5 deler -Audi A4 Avant 1.8tqs 98" -Audi A4 Sedan 1.8t 96' Opprettingsprosjekt [solgt] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg