stasjonsvogn91 Skrevet Juli 22, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2009 Jeg driver å oppdaterer min lett slitne 98 mod, og jublet en liten stund over at nye bremseskiver slett ikke er så dyrt hos Bilextra. Men så oppdaget jeg at hjullagersett koster nesten det dobbelte av en bremseskive... Hvordan kan det være mulig? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brandi Skrevet September 15, 2009 Rapporter Share Skrevet September 15, 2009 Snakker vi her om 2,5 literen før eller etter den store faceliften i 2003? Kan jo nevne at toppakningen på 2.5 literen ofte ryker. Ser ofte på subaru annonser på finn.no, og der kommer det ofte 2.5 litere som har fått pakningen byttet. Er godt fornøyd med Subaru, men kjøper deler fra mekonomen e.l. eller ebay når jeg kan. Styrer unna subaru forhandlere som ikke gir rabatt på deler, som f.eks. Subaru (Oddermarka Auto) i Kristiansand. Kjenner flere som boikotter dem pga. dårlig kundeservice og overpriset deler (dyrere enn andre subaru forhandlere). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alex-svx Skrevet November 27, 2009 Rapporter Share Skrevet November 27, 2009 Jeg er helt enig med dere alle her om at Subaru har en høy dele pris. Men jeg tror nok det kan ha litt med at Markede her i Norge ikke er så stort som f.eks i USA. Der går det jo en fluss av legacy turbo svx impreza o.s.v Så jeg tor nok det er en liten grunn at prisene er så høye her i Norge. På min egen bil som det nesten ikke finnes noen av(i Norge) så skulle subaru ha 190 000/u Moms for Automatkassen og bremseskiver og klosser 20 000,- bare for deler. og bærekule 1750p.stk . Så jeg har sluttet å handle i Norge i allfall. Men usa helt TOPP. Og kommer altid til å eie en subaru.. =) Jeg er super førnlyd med de jeg har eid. Siter 1992 Svx 3,3L H6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brødbilsjåfør'n Skrevet Mars 28, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2011 Vet noen hva det heter på engelsk eller eve dele nr på en sånn på 98 legacy outback? Er blitt nesten umuli å svinge med på tørt underlag nå:( Å Okkenhaug bil(trondheim) skulle ha 10000 kr for delene....... Link funker også veldi. Ståle Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jorock Skrevet Desember 1, 2012 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2012 Hei!! Har netopp kjøpt min første subaru.. Ikke akkurat ny men 97 mod. Og jeg reagerer også på disse deleprisene til subaru Men er det noen som har prøvd Bildeler på nettet | Skruvat.no - Bilreservdeler till lave priser det virker som de har fornuftige priser på deler til subaru.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tigerb Skrevet Desember 13, 2012 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2012 Lurer på hvilken nettbutikk du fikk delene fra. Kunne vært lønnsomt å vite det :-). På forhånd takk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg