Gå til innhold

Ferdig med anlegget ... trodde jeg :( hjelp!

Ranger emnet


toyotajostein

Anbefalte innlegg

når jeg endelig fikk kobla forsterkeren til spilleren, så vil ikke basskasse virke ? Hva kan dette være? Forsterkeren lyser grønt og ser ut til å fungere bra, men jeg får ikke lyd i bassen, noen som vet hva kan det være? Har koblet vanlige høytalerkabler fra forsterkeren, de er 30 cm lange og går inn i basskassa bak. Er det her feilen kan ligge?

 

Takk for svar :)

Toyota Corolla 1995

Mazda 323F 1996 - solgt

Volvo 240 1988 - solgt

Toyota Corolla 1989 - solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da antar jeg at phonokabel er riktig kobla i begge ender? Hva slags spiller og forsterker har du? Høres ut som det er noe innstillinger her...

Bilforumet.no
Super Moderator
NYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil

2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har sett på det i dag å, og jeg får ikke lyd i subben uansett hva jeg gjør. Spilleren er en Blaupunkt Hamburg mp 57 forsterkeren og bassen er denne pakken: http://www.netonnet.no/?gclid=CPH69KWTg5sCFcISzAodhz27ow

 

Prøvd alle innstilingene jeg fant både på spilleren og på forsterkeren, men sikkert jeg som er dum. Har kobla phono fra forsterker merket (in) rød og svart ledning og til en overgang i spilleren, hvor det er rød og hvit inn. Trenger hjelp nå, skal på rånetur til Sweden i morra :D

Toyota Corolla 1995

Mazda 323F 1996 - solgt

Volvo 240 1988 - solgt

Toyota Corolla 1989 - solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

feil utgang. instille på spillern. ledninger i subkassa som har løsna. her har du noen eksempler. er ikkje proff i anlegg men det kan være noe av dette:) lykke te og god tur te sweden:) drive safe:)

Opel Ascona C GT 1989(Solgt)

Volvo 240 1986 (Solgt)

Opel Vectra A 8v 1990 (vraka)

Opel Vectra A 8v 1995 (Følg med: http://www.bilforumet.no/bilmerker/opel/vectra/277812-luxxxus-opel-vectra-prosjekt-d.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår