Gå til innhold

Prosjekt 1302, min 09 Scirocco

Ranger emnet


Polo Classic

Anbefalte innlegg

  • 1 month later...
  • Svar 58
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...
Fint bilde av deg i pvw/retro cars ;)

 

Din er vel den første nye Sciroccoen jeg ordentlig digger..

 

Kjører stil hele tiden vet du ;)

 

Hei

Lurer på om det er noe du må passe på når du senker scirocco??

Å var det noe hokkus pokkus??

Var du forsten å justerte på forhjul og bakhjul stillingene?? etter du senka bila??

Sporer den mye med 20"

Må forsten si at jeg digger disse bilene:)

 

Var bare å skru senkesettet rett på, H&R Ultra low. Var litt knot fordi Biltema sine fjørklemmer er 20-25mm for lange. Fikk lånt noen som var kappet og alt bare falt fra hverandre ;)

 

Er senket ca 100 mm nå. 4-hjulskontroll må du ha etter monteringen ja. Har eget verktøy for justering av spissing, så det er alt jeg har gjort. Greit med litt camber bak, så det ikke subber så mye

 

Fikk prøvd vinterhjulene på bilen til en kompis og

 

Bak blir det 10x18 ET 65 med 18 mm adapter, 13 mm ble for lite, slik at felgen buttet i støvkappen på demperen

 

Porkarocco001.jpg

Endret av Polo Classic

No SPEAKERS

NO BODYKITS

NO BULLSHIT

M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi

M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsatt like nydelig denne.

Håper du har tenkt til og beholde den orginal utvendig ? (m.t.p bodykit)

Dog så er jo ikke nye riger settet så styggt..

 

Blir ikke noe rieger jalla her. Se på bilden av riger Sciroccoen en gang til før du sier om det er bra. Se passform ved skjermbuene. Ser helt forferdelig ut, og det på demobilen dems. Da vet du at de fangerene de selger ikke er noe bedre.....

 

Har bestilt ny grill til fangeren foran. Denne skal moddes inn i orginalen. Blir muligens noen diskrete modifiseringer av fangeren bak og, men ikke noe glassfiber drit. Plastsveising FTW

No SPEAKERS

NO BODYKITS

NO BULLSHIT

M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi

M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår