Gå til innhold

Prosjekt 1302, min 09 Scirocco

Ranger emnet


Polo Classic

Anbefalte innlegg

Blir ikke noe rieger jalla her. Se på bilden av riger Sciroccoen en gang til før du sier om det er bra. Se passform ved skjermbuene. Ser helt forferdelig ut, og det på demobilen dems. Da vet du at de fangerene de selger ikke er noe bedre.....

 

Har bestilt ny grill til fangeren foran. Denne skal moddes inn i orginalen. Blir muligens noen diskrete modifiseringer av fangeren bak og, men ikke noe glassfiber drit. Plastsveising FTW

 

Det jeg mente var at om du skulle evnt. ha bodykit så syns jeg ikke rieger sitt sett var så dumt.

Titta litt ekstra godt på bildene, men syns det ser greit ut ? Ser på bildene fra streetdesign.

Ser kanskje ut som sideskjørtet er litt langt fram på det ene bildet men..

Men nok om dette

VW Corrado G60 - Langtids prosjekt

Mitsubishi Lancer glxi -Bruksbil som får kjærlighet

I´m BANKRUPT - A G60 owner

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 58
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hvis du sammenligner passform og kvalitet på riger vs VW kommer vel rieger kanskje opp på 75-80 % av VW. Ta en titt til på bildene av Rieger bilene. Spesielt på passformen mellom fanger og forskjermen på førersiden. Hadde vært flau av å presentere ett slikt produkt hadde jeg vært Tony Rieger. Ser du på de andre kittene til Scirocco, er det ingen som har så dårlig passform.

 

Grillen som skal moddes er på plass og

 

nogrille002.jpg

No SPEAKERS

NO BODYKITS

NO BULLSHIT

M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi

M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei igjen.

Lurer litt på om du har hatt noe problemer med subbing, ettersom du har senket å 20" felger?? Har bestilt meg senkesett du la ut link om, fra ebay.

 

Subber såvidt litt på fullt ratt utslag foran, bak hører jeg ingenting. Var ingen subbing når den var senket 65 mm

 

Strøken vogn! Disse er seriøst tøffe! Men du... Den Grå Golfen som står ved siden av på en av de første bildene, hvem er den sin?

 

Kjenner du ikke igjen bilen til Glenn G da ;) Den har du sikker sett mer enn en gang i Hurdal, min gamle

No SPEAKERS

NO BODYKITS

NO BULLSHIT

M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi

M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

Kjenner du ikke igjen bilen til Glenn G da ;) Den har du sikker sett mer enn en gang i Hurdal, min gamle

Var jo en grunn til at jeg spurte da hehe :D

 

Du er bror til Glenn du da :D Hehe fikk mine mistanker når jeg så du hadde lagt ut bilde av den burgunder sedan polo'n. Den var jo lekker helt til den gikk ut i bundlivika... Det var synd....

"Et triks man får stor respekt for innen rånermiljøene som ikke har sitt hovednedslagsfelt på Frogner i Oslo."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var jo en grunn til at jeg spurte da hehe :D

 

Du er bror til Glenn du da :D Hehe fikk mine mistanker når jeg så du hadde lagt ut bilde av den burgunder sedan polo'n. Den var jo lekker helt til den gikk ut i bundlivika... Det var synd....

 

Ja synd den gikk dukken ja. Utrolig morsom å kjøre, selv med knapt 50 hk. Bredt glis hele tiden. Bruttern satt jo i to biler som ble totalvraket den helgen. Først i på kjørt av en gammel mann som ikke så grå biler når det var mørkt (!) og så Classic'en. Skulle sikkert ikke kjørt så fort etter den første ulykken

 

hei igjen:)

Lurer litt på om du fikk problemer med noe, etter at du senket bila de??? som stabstag å sånne ting?? eventuelt link til vor du har kjøpt det?? Kjekt å ha alt klart til sommers. da det blir senking å div andre ting:)

 

Subber først med mine felger ved 95-100 mm senking. Ikke noe problemer med drivaksler og stabstag.

 

Gewinde bestiller du her ;)

 

http://rocco3.de/wbb/index.php?page=Thread&postID=22329&highlight=#post22329

 

Du har sikkert sett bilen hans på nettet

grip0195.jpg

No SPEAKERS

NO BODYKITS

NO BULLSHIT

M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi

M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker. Hadde flaks der. Var litt usikker på om bredden og innpresset kom til å kle bilen

 

Var på Møller og fikk skiftet noen skruer på bakluken forrige uke. Sjekket pris på orignalgrillen i fangeren, 742,- før rabatter, så blir vel en sånn i løpet av vinteren så jeg kan modde så det blir ribber der og, i stedet for gitter

No SPEAKERS

NO BODYKITS

NO BULLSHIT

M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi

M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 year later...

Vært en tur på BugRun

bugrun146.jpg

bugrun139.jpg

28486_10150191251575360_754165359_12831227_6585069_n.jpg

scirocco10.jpg

 

Lakkert senter i textured golden bronze

 

paintrs018.jpg

paintrs017.jpg

 

Endelig fått bremsene

 

MegaBrakeKit390by36001.jpg

MegaBrakeKit390by36002.jpg

MegaBrakeKit390by36003.jpg

MegaBrakeKit390by36004.jpg

 

Ikke mye plass i de nye Audi S5 Element-5 in 9x19 ET 33 vinterfelgene

MegaBrakeKit390by36004.jpg

 

MegaBrakeKit390by36006.jpg

 

MegaBrakeKit390by36007.jpg

No SPEAKERS

NO BODYKITS

NO BULLSHIT

M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi

M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår