AudiAlex Skrevet Juni 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2009 Hei. har en audi coupe quattro 20V som jeg har tatt av calliperene og overhalt de foran og bak og har satt de på igjen og luftet og luftet og luftet, men får ikke noe skikkelig trykk=/ Når jeg lufter på vanelig måte så kjennes det bra ut på pedalen men når jeg starter motoren kan jeg trykke pedalen i bånn=/??? Hva kan det være?? var helt 100 før jeg tok av bremseslangene og fikk luft i systemet, men blir ikke bedre samme hvor mye jeg lufter=/ Kanskje noe galt med servo pumpa??, men var jo helt bra bremser før jeg tokk av slangene=/ Er sikkert noen her som har vert borti dette før=)?? Takker for alle svar=) Siter Audi UTEN quattro er det samme som fly uten vinger!!=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Juni 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2009 Du har sikkert ikke fått ut all luft i systemet. Bruk trykkluft når du lufter (ca 1-1,5 Bar) og du får lufta ut. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiAlex Skrevet Juni 10, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2009 Okaj, vi har prøvd det flere ganger skjønner du men uten bedre resultat=/. men skal prøve litt til i mårra=) Siter Audi UTEN quattro er det samme som fly uten vinger!!=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sao90 Skrevet Juli 25, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2009 luft med trykkluft, hvid drt ikke blir bra kan du bare skru opp en etter en lufte nippel og la det renne litt før du prøver pedalen igjen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg