TommyB5 Skrevet Juni 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2009 (endret) Heisann :) Fikk pakke fra BS på fredag, inkludert DeLight Devileyes, monterte og alt funket bra og var fornøyd, men i går kveld, uten videre sluttet 3 av LED pærene på venstrelykta og lyse, de tre ytterste.. Har ikke lappen, så den er ikke kjørt med siden heller, bare en tur på fredagskvelden da broren min, jeg og et par kompisser var ute og kjørte den.. og for det meste igår sto den iro uten å bli rørt, utenom en vask og litt musikk.. noen som har vært borti det ? så på ledningene og slikt istad, så helt fint ut, ikke dårlig kontakt så vidt jeg ser. Dårlig om at 3 av diodene skal ryke etter 2 dager.. Tommy Endret Juni 7, 2009 av TommyB5 Feilskrvining Siter Signaturregler: http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Juni 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2009 (endret) Send en mail til BS, eller prøv å ring (hvis du klarer å komme gjennom), og klag. Du har garanti, og 14 dagers returrett på kjøp over nett. Så de har bare å sende en ny lykt :) Endret Juni 7, 2009 av al3x Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TommyB5 Skrevet Juni 7, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2009 Har sendt de mail nå :) Siter Signaturregler: http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alarm92 Skrevet Juni 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2009 Akkurat det samme skjedde med meg, men var bare en LED som slutta å funke, har heller ikke lappen ellerno ;> Ringte bare å fikk beskjed om å sende bilde av skaden, så sa han at han skulle sende ei ny lykt nordover til meg, og når jeg fikk den skulle jeg sende sørover den gammle igjen ;) Har ikke fått den enda, men er jo bare gått ei uka :) Men dette var hos Xtremecar.no Var vist et vanlig prob. Siter SELGES: Alt av A4 B5 deler -Audi A4 Avant 1.8tqs 98" -Audi A4 Sedan 1.8t 96' Opprettingsprosjekt [solgt] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pettersenroar Skrevet Juni 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2009 FACELIFT folkens Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mordi87 Skrevet Juni 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2009 pettersenroar skrev: facelift folkens x2 ftw:d Siter [-1986 VW Jetta 1.6 -] [-2003 Audi A4 1.8T stv-] [-1996 VW Golf 2.0 GTI -] SOLGT [-1998 Audi A4 1.8T -] SOLGT [-1989 VW Golf 1,8GL -] spiker [-1985 VW Golf 1,6CL -] spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alarm92 Skrevet Juni 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2009 Alle har jo FaceLift, vil ha nakka anna, og Angeleyes e BMW sin patent, så det e ikke sexsuelt Siter SELGES: Alt av A4 B5 deler -Audi A4 Avant 1.8tqs 98" -Audi A4 Sedan 1.8t 96' Opprettingsprosjekt [solgt] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TommyB5 Skrevet Juni 7, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2009 alarm92 skrev: Alle har jo FaceLift, vil ha nakka anna, og Angeleyes e BMW sin patent, så det e ikke sexsuelt x2 ftw:d Siter Signaturregler: http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alarm92 Skrevet Juni 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2009 (Dele på-->)5 (H) Siter SELGES: Alt av A4 B5 deler -Audi A4 Avant 1.8tqs 98" -Audi A4 Sedan 1.8t 96' Opprettingsprosjekt [solgt] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cheesey Skrevet Juni 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2009 TommyB5 skrev: x2 ftw:d devileyes ftw=D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kvarekval Skrevet Juni 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2009 jeg har hatt samme problemet og jeg leverte bare den ødelagte og fikk ny. jeg har det på en passat 3b men på min MÅ du huske og ta av en gummiring fra blinklyset ellers er ikke lykta tett, er jo nesten samme bil så kan være det som har skjedd. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg