Gå til innhold

Ang billån

Ranger emnet


Polaria

Anbefalte innlegg

Skal kjøpe bruktbil, altså en 96 modell. Noen som vet en plass jeg kan søke om lån? Tjener ca 150.000 brutto i året og trenger bare et lån på 35000kr. har prøvd elcon, men de kunne ikke gi meg kaskofritt pga for lite inntekt, og de andre lånealternativene de hadde måtte bilen være nedbetalt innen 13år. altså da var den et år for gammel. Noen tips?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enkelt venligvis.

Du har 2 valg, det billigste er å få foreldre til å stå som kausjonist, da de som oftest har fast eiendom og jobb som sikkerhet så får du god rente.

Det andre er å gå i den banken du bruker og får lønna inn på, spørre etter ett forbrukslån på 35k, og så høy nedbetaling du greier.

 

Går ingen av disse så ville jeg spart penger og/eller nedbetalt nåværende gjeld.

Bilforumet.no
Æres Super Moderator 
`84 Ford Granada 2.3 L Turnier
`92 Ford Scorpio 2.9 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk beskjed fra elcon at jeg kunne få lån hvis jeg hadde medsøker, vet ikke om det er det samma som kausjonist? Men fikk mora mi til å være det, men fikk ikke godkjent pga vi ikke hadde samma adresse???

Har hørt med banken, men de vil ikke gi meg mer lån, pga finanskrisa, har de fått beskjed om å ikke så mye lån til folk.

Er alenemor og bor på landet, og må derfor ha bil, men vil gjerne ha en driftsikker bil som trenger lite skruing og fiksing...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil tjene ca 100 000 dette året. Jeg tok opp lån i går på 35 000, og betaler 1500 i måneden ca. Renten er 4 % hvis ikke jeg tar feil. I tilegg kommer en gebyr på 500, og noe på noen kroner til for etablering av lån. Foreldrene mine er kausjonister :)

Kjøretøy-løs, tar DTS i UngdomIOppdrag i Colorado Springs, USA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår