Gå til innhold

Help til rekkefølge

Ranger emnet


Seatfr

Anbefalte innlegg

Når man har en 10 år gammel bil som antageligvis aldri har prøvd scratch x, ville dere ha brukt det over HELE bilen da?

 

Du har heilt sikkert ikkje lyst til å ta heile bilen med scratch-x! ;)

Du må bruke litt krefter og ta 3-4ganger på eit lite område om gangen.

Det er berre å teste og finne ut kva du vil prioritere på lakken.

Bilforumet.no
Moderator: Bilpleie - Bilstereo

-2003 Volvo S60 2.4D
-1981 Porsche 911 Turbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg ikke hadde hatt tilgang på "proffmidler" og roterende maskin ville jeg gått over hele bilen med Scratch-X en gang, og tatt "kritiske områder" noen flere ganger. Tungt ja, men ikke så ille som man skal ha det til. Jeg har gjort det mange ganger, og det er ikke verre enn å polere med gammel grønn Turtle ;)

'00 Mercedes ML konebil

'98 Mercedes C220 arbeidsbil

'94 Fiat Coupe 16V morobil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg ikke hadde hatt tilgang på "proffmidler" og roterende maskin ville jeg gått over hele bilen med Scratch-X en gang, og tatt "kritiske områder" noen flere ganger. Tungt ja, men ikke så ille som man skal ha det til. Jeg har gjort det mange ganger, og det er ikke verre enn å polere med gammel grønn Turtle ;)

 

Men så er du gæærn også du da, he-he !

 

Fant for morro skyld frem en gammel grønn Turtle fra sånn rundt 1930 tallet tenker jeg..... og tok en liten skvett på bilen til en kompis (he-he...bruker ikke MIN EGEN til slik testing må vite) og du inni hel.... som den satt !

 

Hadde helt glemt hvor tungt det FAKTISK var å polere i "gamle dager".... Artig påminnelse og mange gamle minner som dukket opp faktisk.

07-mod Megane CC 1.6, 115 HK

X- 01-mod 206 CC, 1.6-16V, 109 hk.

X- 95-mod 306 cab. 2.0, 125 HK (Jeg vil alltid savne deg, min kjære !).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår