Gå til innhold

Felg og senk

Ranger emnet


DieselPower00

Anbefalte innlegg

  • 4 weeks later...

Bytt til 225/20. 235 er for stort. Golf 5 som i bunn og grunn er samme bilen trives best med 225/30. Hadde det på min med 50 mm senking fra Eibach. Subbet ørlite grann i skruen som holder innerskjermen foran. Fikses lett ved at du fjerner skruen som holder den, legger innerskjermen på baksiden av metallet i skjermen og bøyer opp metallet.

 

Jeg kjørte med 225/30-20 og 9x20 ET 46

No SPEAKERS

NO BODYKITS

NO BULLSHIT

M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi

M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bytt til 225/20. 235 er for stort. Golf 5 som i bunn og grunn er samme bilen trives best med 225/30. Hadde det på min med 50 mm senking fra Eibach. Subbet ørlite grann i skruen som holder innerskjermen foran. Fikses lett ved at du fjerner skruen som holder den, legger innerskjermen på baksiden av metallet i skjermen og bøyer opp metallet.

 

Jeg kjørte med 225/30-20 og 9x20 ET 46

 

Har byttet til 235/30/20. Det ble bedre! Problemet nå er at det er ingen som kan levere senkesett til Golf 6 4motion enda...

Ser ut til at det kun trengs senk fram, bak er det helt kurrant pga. sub kassen :-). Men det blir vel helt teit å kjøre med...?

 

Vet du om det er noen mansjetter, eller gummi det går å fjerne for å senke litt fram?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

No SPEAKERS

NO BODYKITS

NO BULLSHIT

M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi

M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår