VolvoB23 Skrevet Juni 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2009 Hallo! Jeg spilte musikk i bilen på Søndag. Da funket det helt perfekt! Men når jeg satte meg i bilen på Mandag, så var alt dødt :S Har sjekket alle sikringer, og de er fine. Hva kan være problemet? Mvh Cato Siter Volvo 740 B230ET! Ser ikke noe poeng i å skrive alt jeg har hatt av biler, for det blir en lang liste! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Juni 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2009 "Litt" meir info om anlegget hadde vært fint. Når anlegget er dødt, er det vanligvis ein spenning som mangler. Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie - Bilstereo -2003 Volvo S60 2.4D-1981 Porsche 911 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolvoB23 Skrevet Juni 4, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2009 Spiller : JVC Forsterker : Boss Basser : Blaupunkt Velocity VB1000 Kan finne ut størrelsen på forsterkeren etterpå. Problemet er at jeg ikke får skrudd på spilleren. Har prøvd den i en annen bil, og der funker den perfekt! Siter Volvo 740 B230ET! Ser ikke noe poeng i å skrive alt jeg har hatt av biler, for det blir en lang liste! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terjeth Skrevet Juni 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2009 Brudd på strøm/jord til spiller? Siter 1997 VW Golf Joker 1.6 1983 VW Golf 1.5 C x 1992 Audi 80 Avant 1.9TDI x 1987 VW Golf CL 1.6 x 1987 Toyota Corolla GL Sun 1.3 12Valve x2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolvoB23 Skrevet Juni 4, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2009 Skal sjekke det i morra. Alle kablene blir nok bytta etterhvert. Men virker som det er noe annet. For jeg fant ut i sta at sigarettenneren, knappen til bakluka og knappen til bensinlokket også har streiket :( Har ikke anelse om hva det kan være.. Siter Volvo 740 B230ET! Ser ikke noe poeng i å skrive alt jeg har hatt av biler, for det blir en lang liste! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Juni 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2009 Da er det en sikring som har gått ;) Du må bare finne ut hvilken... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolvoB23 Skrevet Juni 5, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2009 Da er det en sikring som har gått ;)Du må bare finne ut hvilken... Er bare en sikring på bilen som har gått, og det er til tuta :S Og den var har vært gåen lenge. Mens anlegget slutta å funke på mandag. Siter Volvo 740 B230ET! Ser ikke noe poeng i å skrive alt jeg har hatt av biler, for det blir en lang liste! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TransMedia Skrevet Juni 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2009 sigarettenneren, knappen til bakluka og knappen til bensinlokket også har streiketOm du trenger et flertallsdiktatur mot deg for å gidde å sjekke sikringene enda en gang, har du herved dét! ;) Siter www.transmedia.no www.transthule.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Juni 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2009 Sjekk også at alle ledningene sitter på plass i sikringsboksen, og om alt som skal tenne med radiotenning er døtt(tenningsbryter). Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snurrefisk Skrevet Juni 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2009 start med å måle spenningen til spilleren din, den er mest sannsynlig død. og når du sier at sigarettuttaket er dødt og, så er det nok en sikring som har gått ja. sjekk alle sikringene dine en gang til du, både under panser og under rattet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg