Gå til innhold

Salg av bil.

Ranger emnet


2fast4u86

Anbefalte innlegg

Hei, skal da selge min edelsten...

 

Det jeg lurer på er hva som er fornuftig å informere om i en annonse med tanke på tidligere utført service? Bilen har mobilitetsgaranti. Det er nylig blitt skiftet noen deler av merkeverksted, men hvis jeg informerer om dette vil ikke det gi inntrykk av at det er noe galt med bilen?

 

Må jo selvfølgelig informere om det, dersom det blir salg, men i annonsen?

 

Kom med innspill, folkens!

Die Audi...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstå det sånn som at du skal selge en gammel Audi A4. Det er ingen som forventer en feilfri bil. Så etter min mening er det like greit å være ærlig med en gang. Legg ut bilen på finn.no og skriv om alle feil du har fikset. Ta gjerne bilde av kvitteringer for å vise kjøper at du ikke har vært gjerrig med tanke på vedlikehold. Nevn også veldig kort de feilene som gjenstår.

Støtt opp om Harrypolitiet, si nei til Harry-biler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Alle servicer er tatt og bilen har mobilitetsgaranti" kan du f. eks. skrive.

Er det dyre deler du har skiftet? Da kan du f.eks. få det med og.

Du kan sjekke på finn kva andre skriver om bilene sine, so får du ein idè om kva du skal skrive.

Og det er viktigt med bilder av ein rein bil både innvendigt og utvendigt.

Bilforumet.no
Moderator: Bilpleie - Bilstereo

-2003 Volvo S60 2.4D
-1981 Porsche 911 Turbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når man selger bruktbiler er det alltid positivt å legge ved kvitteringer. Dette viser at du som selger allerede har skiftet slitedeler som kjøperen måtte punga ut med selv hvis det ikke hadde blitt gjort :)

 

Hvertfall sånn jeg oppfatter det når jeg ser på brukbiler. Aldri negativt at slitedeler er byttet. Men det kan jo være andre skader som ikke er så veldig positivt hvis det ikke er en såkalt slitedel ;)

Kjør hardt, kjør stil, kjør olabil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår